Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

10

کانکس خدمات شهری

کانکس خدمات شهری Service Conex بسازه های پیش ساخته ای هستند که برای خدمات دادن در سطح شهر نصب می شوند و شهروندان با مراجعه به آن از خدمات خاصی مانند خدمات بانکی، ایستگاه دفتر پست، ایستگاه دوچرخه، خدمات پزشکی و راهنمای توریست برخوردار می‌ گردند.

ابعاد کانکس خدمات شهری

کانکس‌ها با توجه به نوع پروژه‌ای که قرار است در آن پیاده سازی شوند در ابعادهای متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. ابعاد کانکس خدمات شهری می‌تواند بسته به نظر مشتری، یک تکه یا چند تکه تولید شود و در نهایت در حالت چند تکه دمونتاژ شده به محل منتقل می‌شود و در آنجا اجزای این نوع کانکس پیش ساخته را بهم وصل می‌کنید.

این کانکس ها غالبا در ابعاد 4*4، 3*3، 2*2، 2.4*2.4، 6*2.4 قابل تولید هست

کانکس خدمات شهری چه مزایایی دارد؟

 فشردگی ساختمان ها سبب تراکم بالای جمعیت و تمرکز آنها در مرکز کلان شهر ها شده که این خود نیاز به ارائه خدمات شهری را بالا می برد و گاها ساختمان هایی که از قبل اینگونه خدمات را ارائه می کردند دیگر جوابگوی این نیاز نمی باشند و باعث بوجود آمدن صف در ارائه خدمات یا گاها نوبت دهی های چند روزه تا چند هفته ای و در نهایت نارضایتی شهروندان می گردد.
مسئله بعدی این است که این تراکم جمعیت و ساختمان جای خالی برای احداث بنا های خدماتی باقی نگذاشته و گاها این سرویس ها بصورت دوره ای و موقت بوده که نیازمند فضایی کوچک و قابل جابجایی می باشد. در اینجاست که استفاده از این نوع کانکس برای ارائه خدمات در محل هایی که امکان احداث بنا وجود ندارد، پیدا شده و تا حد قابل ملاحضه ای به انواع نیاز های کاربری پاسخ می دهد. برای مثال کانکس های پمپ بنزین را نه تنها در استراحتگاه های بین راهی بلکه در مناطق مسکونی حتما دیده اید، و دلیل اصلی استفاده از آنها این است که در منظقه مذکور امکان احداث پمپ بنزین بنا به دلایل فنی یا مالی وجود ندارد اما نیاز به بنزین برای اتومبیل شهروندان وجود دارد.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *