Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

5

آموزش ساخت کانکس

آموزش ساخت کانکس

نصب و اجرای تجهیزات داخلی کانکس

در روش ساخت کانکس تجهیزات و امکانات داخلی نصب شده برای هر کانکس با کانکس دیگر دارای تفاوت می باشد .ما در ایت مقاله درباره هر بخش به طور مختصر توضیح خواهیم داد اما شایان ذکر است قبل از توضیح موارد زیر اطلاع داشته باشید . که سیبا سازه در طراحی کانکس و تجهیزات مربوط به آن با استفاده از بهترین متریال موجود مورد استفاده قرار داده می شود.

  • کف کانکس

در این قسمت از روش ساخت کانکس ، نوبت به کف کانکس میرسد اکثرا کف کانکس ها را با سرامیک فرش مینمایند. اما قبل از اینکه این کار را انجام دهند، کف این سازه ها را با کمک ورق های شادولاین تقویت کرده می باشد . و در صورت لزوم از پرفیل های سنگین نیز مورد استفاده قرار می دهند. اما نوع دیگری از اجرای کفپوش در روش ساخت کف کانکس وجود دارد که آن هم استفاده از تخته های چند لایی ضد آب (کفپوش های PVC) است . که جهت بالا بردن کیفیت و زیبایی بیشتر در این اجرا برای نمای رویی استفاده می شود.

  • نمای داخلی

در روش ساخت کانکس اجرای پارتیشن، طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت است. البته این طراحی بستگی به نوع کانکس و کاربری آن نیز دارد . که با توجه به این موضوع این طراحی میتواند به صورت بهینه تر در نمای داخلی صورت گیرد. زیبایی و دوام بخش نمای داخلی کانکس ویژگی برتر تولیدات ما نسبت به سایر همکاران ما است . در ادامه چند نمونه از نمای داخلی کانکس های تولیدی را برای شما نمایش داده ایم تا با نمونه های ما آشناییت پیدا کنید. نمای داخلی کانکس از جهت زیبایی یکی از مهم ترین مولفه ها در ساخت و اجرا می باشد .

  • سیستم روشنایی کانکس

کانکس ها دارای سیستم روشنایی سیم کشی میباشند. روش ساخت کانکس ها این امکان را به شما میدهد تا با نصب کلید و پریز درجه یک، تلفن، مهتابی، چراغ تونلی و سایر محصولات درجه یک برقی با سیم کشی استاندارد که مورد تائید واحد کنترل کیفیت قرار گرفتهمی باشد . کانکس خود را از قابلیت روشنایی بهره مند نمایید.

  • رنگ آمیزی کانکس

یکی از موارد بسیار مهم در روش ساخت کانکس رنگ آمیزی آن است. در ابتدای صنعت خانه های پیش ساخته بدنه کانکس ها را با ورق های آهنی ساخته می شود . پس از طی مراحل جوشکاری این ورق ها را با پرچ به اسکلت سازه نصب میشوند و بعد این ورق ها را به هم جوش میدادند. سپس محل جوشکاری شده را سنگ کاری میکردند و در مرحله بعد به رنگ آمیزی آن می پرداختند. اما امروزه در روش ساخت کانکس از ورقه های آلومینیوم و گالوانیزه مورد استفاده قرار می دهند .

که همین امر سبب استحکام بیشتر ورق ها شده و اینکه بهتر و راحت تر بر روی اسکلت نصب میگردند. از جدیدترین ورقه های وارد شده به صنعت کانکس ورق کامپوزیتی می باشد . این نوع گران تر از ورق های دیگر است اما دارای محاسن منحصر به فردی از جمله رنگ بندی متنوع می باشند. رنگ آمیزی کانکس از مولفه های بسیار مهم در اجرا هستند .

همه ی امکاناتی که در خانه های مسکونی مانند حمام ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه ، اتاق خواب ، پذیرایی و غیره وجود دارند و از آنهامورد استفاده قرار می دهید در روش ساخت کانکس ها نیز ممکن است و کلیه این امکانات در کانکس ها قابل اجرا می باشند و همانند امکانات بنای سنتی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *