Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس ویلایی در دماوند

کانکس باغی دست دوم

کانکس باغی دست دوم

کانکس باغ چیست؟

کانکس‌ها سازه‌های پیشرفته و مدرنی می باشند که از کاربردهای متفاوتی برخوردار هستند. ایده اولیه ساخت کانکس به‌عنوان سکونت گاهی با ساخت سریع که دارای شکلی ساده و با امکانات محدود و همچنین قابلیت جابه‌جایی بود، اما با پیشرفت هنر معماری و ساخت‌وساز انواع جدیدی از کانکس‌ها با کارایی متفاوت پا به عرصه گذاشتند.

موقت بودن اسکان در کانکس مهم‌ترین کاربرد کانکس‌ها می باشد که امروزه با رشد و پیشرفت این صنعت به‌صورت سازه‌های دائمی نیز می‌توان این سازه‌ها را دید دکه های شهرداری روزنامه فروشی ها کانکس ها ویلایی و مسکونی از جمله نمونه‌های دائمی آن می‌توان می باشد.

انواع مدل کانکس برای باغ

کانکس‌ها بسته به کارایی و موارد مورد مصرف از انواع بسیاری برخودار می باشند که در این قسمت به بررسی انواع کانکس‌ها پرداخته شده است:

کانکس نگهبانی برای باغ

این نوع از کانکس‌ها عموماً دارای ابعادی کوچک می باشند که برای استقرار نگهبان یا پرسنل حراست تعبیه دیده شده است. طراحی کانکس نگهبانی باید به‌طوری باشد که بیشترین میزان دید را در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد.

کانکس کارگاهی برای باغ

از کانکس‌های کارگاهی در پروژه‌های بلند و کوتاه‌مدت اجرای طرح‌ها یا دفاتر اداری کوتاه‌مدت مورد استفاده قرار داده میشود. این نوع سازه‌ها با داشتن ظاهری ساده و فضای بزرگ جهت اسکان کارگران، اتاق برای مهندسی اجرای طرح و… طراحی و ساخته شده می باشد.

کانکس فروشگاهی در باغ

در مکان‌هایی با تردد زیاد مورداستفاده قرار می‌گیرند و بیشتر در سایزهای کوچک می باشند. برای فروش محصولات مختلف مثل نشریات از جمله روزنامه و سایر موارد استفاده می‌گردند. اکثر این کانکس‌ها دارای برق و کرکره می باشند.

قیمت کانکس باغی

بهای ساخت هر کانکس نسبت به نوع و کیفیت متریال استفاده شده قابل تغییر است. ازآنجایی‌که هر کانکس بسته به سفارش هر فرد دارای اندازه و ویژگی‌های منحصربه‌ فرد خود می باشد نمی‌توان قیمت دقیقی برای ارائه آنها در نظر داشت. این مورد در خصوص کانکس‌های سفارشی صادق می باشد. در حالتی که کانکسی از پیش به‌صورت تعداد ساخته شده باشد امکانات و ابعاد آن در قالب یک پیش‌فاکتور ذکر شده و قیمت آن نسبت به مقدار و نوع متریال‌های استفاده شده در فاکتور مورد ذکر خواهد گردید.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *