Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس کلاس درس

کانکس کلاس درس

یکی دیگر از محصولات پر فروش کانکس یووا کانکس کلاس درس می باشد. که علاوه بر اینکه از آن به عنوان کلاس درس استفاده می شود. می توان با چند کاربری دیگر نیز از آن بهینه استفاده کرد. یکی از موارد کاربرد های این کانکس می توان به جایگزینی مدرسه در زمان بازسازی و یا ساخت اشاره کرد. بعضی مواقع مدرسه هایی که زمان زیادی از ساخت آنها می گذرد و نیاز به بازسازی و بروز رسانی امکانات دارند مجبور به انجام عملیات های ساختمانی می شوند که حدود یک سال یا بیشتر نیاز به زمان دارند. در برخی موارد نیز آسیب های طبیعی مانند زلزله یا سیل باعث تخریب ساختمان آموزشی شده است که تا زمان باز سازی آن نیاز به یک فضای موقت برای برگزاری کلاس ها وجود دارد.

طراحی سایت در کرج

انواع کانکس کلاس درس

1-کانکس پیش ساخته آموزشی.
2-ساخت کانکس در محل آموزشی .
3-کانکس  گالوانیزه آموزشی .
4-کانکس دو طبقه آموزشی .

موارد کاربرد

می توان پس از استفاده از این سازه و در زمانی که ساخت کانکس مدرسه به اتمام رسید. کانکس کلاس درس را به شهری دیگر برای استفاده مشابه و یا در همان محل به عنوان دفتر اداری و یا اتاق ثبت نام یا جلسات اولیا مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان برای استفاده به عنوان کلاس های آموزشی هنری و خاص مانند آموزش نقاشی ، زبان های خارجی و یا آموزش خواندن و نوشتن به بزرگسالانی که خواندن و نوشتن نیاموخته اند به عنوان فعالیت غیر انتفاعی و موازی با فعالیت های آموزشی مدرسه استفاده نمود.

خرید کمیک

مشخصات فنی

1- شاسی: با استفاده از تیر آهن نمره 160 یا 180 بصورت دورکلاف با تبر داخلی.
2- استراکچر: اصلی کانکس از پروفیل 40×40 و 80×40 با ضخامت 2 میل با فواصل cm 32 برای کف کانکس .
3- هوک بلت کانکس : تعبیه هوک های قوی تقویت شده رو ستون های اصلی کانکس با استفاده از میلگرد نمره 18 یا 20. که در زمان بارگیری و تخلیه که با پلیتهای قوی به شاسی کف متصل میگردد.
4- پوشش خارجی بدنه: از ورق های استاتیک پیش رنگ کوره ایی با ضخامت 4/. میل بصورت گام دار.
5- پوشش داخلی بدنه: طبق درخواست خریدار محترم( لمینیت-دیوارپوش آذران پلاستیک)
6- پوشش داخلی کف: از تخته های mil 18 با کفپوش درجه یک وینی فلس با ضخامت mil 2 بهمراه قرنیز .
7- عایق: با ضخامت cm 4 از نوع پلاستوفم با دانسیته مجاز و کند سوز .(عایق حرارتی و برودتی)
8- درب و پنجره ها: از جنس upvc با پروفیل های رایج موجود در بازار با یراق آلات در جه یک بهمراه شیشه های mil 4 با تزریق گاز آرگن.
9- تاسیسات برقی: با استفاده از مهتابی رفلکتوری دوقلو با مارک هیوا ، داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان ) ، کلید و پریزها با برند دلند، کلید مینیاتوری و چراغ تونلی ، سیمها و کابلها جهت سیم کشی با نمره 2.5 ، 4 و بوده که جهت سرمایش و گرمایش کانکس یک ورودی جدا با کلید مینیاتوری با کابل نمره 4 اجرا خواهد شد.
10- پوشش خارجی سقف : بصورت دو شیب با ارتفاع استاندارد با استفاده از ورق سینوسی با ضخامت 5/. جهت آبندی کامل سقف بهمراه چسب سیلیکون .

قیمت کانکس کلاس درس

قیمت این نوع کانکس هم مانند بسیاری از کالاها و محصولاتی که توسط مراکز و شرکت های معتبر ارائه می‌شود مثل طراحی – ساخت انواع کانکس و ویلای پیش ساخته با توجه به نوسان نرخ دلار دائما در حال تغییر است. اما شرکت یووا کانکس با توجه به بررسی هر روزه بازار و شرایط نامساعد اقتصادی کشور تدابیری اندیشه است. شرکت ما با تعرفه های ارزان در برابر با کیفیت ترین تولیدات هدف جلب رضایت مشتری را دارد. و چند راهکار هم جهت خرید آسان و راحت در بخش خرید ارائه داده است. ضمن این که هزینه این کانکس ها برای بسیاری از نیروهای آموزش و پرورش دغدغه بزرگی است.