Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته یک نوع از سیستم کانکس می باشد. که طراحی آن از قبل انجام شده و برای یک مصرف خاص ساخته می شود. به صورتی که پس از ساخت آن و تاییده خریدار به مکان مورد نظر ارسال و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

از دلایل مهم در امر خرید این کانکس زمان کوتاه تولید آن بوده. و در بسیاری موارد از این سازه به عنوان ویلای پیش ساخته و یا فروشگاه می توان استفاده کرد. به طوری که در زمان طراحی آن قابلیت دمونتاژ آن نیز در نظر گرفته شده. که بتوان پس از مدت معینی به راحتی آن را مجدد به دفعات به مکان های دیگر انتقال داد.

در دنیای امروز و پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از کانکس پیش ساخته رواج بسیاری پیدا کرده است. و به دلیل استفاده از مواد و مصالح در امر سبک سازی نسبت به سازه های سیمانی بسیار بهتر و مقاوم تر است. و حتی می توان گفت این تکنولوژی در آینده با توجه به زلزله خیز بودن ایران جای خود را نسبت به بنای سنتی پیدا خواهد کرد.

از مزیت های دیگر آن همخوانی با شرایط اقلیمی و حتی ساخت آن با توجه به محیط پیرامون می باشد. برای مثال اگر یک ساختمان در نمای آن از کامپوزیت آلومینیومی استفاده شده است به راحتی می توان جهت یکپارچگی نمای سازه با ساختمان از همان نما استفاده کرد.

انواع کانکس پیش ساخته

طبق مطالب بالا و توضیحاتی که در رابطه با این کانکس داده شده موارد استفاده این سازه در متن پایین شرح داده خواهد شد.

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی از پرطرفدارترین محصولات تولیدی ما بوده که جهت استفاده عموم مردم طراحی و تولید می گردد. از نظر کاربرد آن و امکانات داخلی جهت فروش محصولات خود دارای یکسری جزییات خاص بوده و نسبت به سازه های دیگر بسیار متفاوت می باشد.

از جمله ریز مجموعه این خانواده می توان کانکس فست فود، کیوسک روزنامه فروشی، کانکس مطبوعاتی، باجه بلیط فروشی، کانکس کافی شاپ را نام برد که در کلیت می توان گقت اکثرا موارد نام برده شده با طرح های نزدیک بهم ساخته می شوند. و بیشتر در نوع نما و امکانات داخلی با یکدیگر فرق دارند.

کانکس مسکونی

محصولی پر مخاطب و با قیمت گذاری مختلف بوده و بیشتر کاربرد این سازه ویلای پیش ساخته بوده و برای کلیه مناطق
آب و هوایی در سطح کشور با توجه به شرایط اقلیمی قابل اجرا می باشد. در داخل این سازه کلیه تمهیدات یک ساختمان سنتی در نظر گرفته شده. بصورتیکه میتوان در برخی موارد دید که امکانات داخلی آن نسبت به سازه های بنایی پیشرفته تر میباشد.در مناطقی که از لحاظ مجوز دارای مشکل میباشند پس از اخذ مجوز از واحد مربوطه آنرا به صورت دو یا چند ماژول طراحی کرده و پس از ساختد بصورت کانکس دوقلو و یا چند قلو در مدت زمان سه الی چهار روز عملیات نصب و بهره برداری انجام میگردد.

موارد دیگر این سازه همانند سازه های سنتی بوده و تفاوتی چندانی نسبت به آنها نداشته مانند درب ضد سرقت، سیم کشی داخلی، سرامیک، آشپزخانه.با توجه به عمر مفید این محصولات حتی میتوان پس از مدت زمان معین آنها را به راحتی بصورت یک کانکس دست دوم مسکونی به فروش رساند.

کانکس اداری

این سازه یه کانکس اداری یا مدیریتی نیز معروف می باشد و از دیگر کانکس پیش ساخته می باشد. که بیشترین کاربری آن جهت دفاتر اداری و مدیریتی و حتی بعنوان دفاتر فروش نیز از آن استفاده می گردد. این سازه با چن متدد و روش و با متریال های خاص خود طراحی و ساخته می گردد.نوع ساندویچ پانل و نوع گالوانیزه که هر یک دارای قیمت خاص خود بوده نسبت به آب و هوای منطقه به مشتری پیشنهاد داده می شود.

کانکس ویلایی پیش ساخته

این کانکس ها نوعی کانکس مسکونی هم محسوب می شوند. و همه امکاناتی که داخل یک خانه ها وجود دارد را هم دارا می باشد.و هیچ گونه کمبودی ندارد .
امکانات آن شامل سالن پذیرایی و نشیمن، حمام،  سرویس بهداشتی ، اتاق خواب هایی که دارای کمد دیواری هستند به علاوه داشتن اشپزخانه همراه با سینگ و گاز و … را دارا می باشد. می تواند تمام امکاناتی که یک خانه دارد را بدون هیچ کم و کسری داشته باشد. 

کانکس پیش ساخته دست دوم

سازه پیش ساخته دست دوم که نوعی سازه میباشد که پس از طی مدت زمان معین که از آن استفاده شده است مالک آن قصد فروش آنرا داشته و قطعا قیمت آن نسبت به یک کانکس نو حدود 30% الی 50% افت قیمت خواهد داشت. به همین دلیل زمان خرید آن باید دقت داشت که از زمان تولید آن چه مدت گذشته و ضریب سلامت آن در چه حدی میباشد.
قیمت این سازه نیز بستگی به موارد مهمی دارد که مهمترین آن شرکت تولید کننده آن و مواد و مصالح مصرفی در آن میباشد.

هزینه کانکس پیش ساخته

قیمت گذاری و قیمت کانکس پیش ساخته بنا بر متراز و هزینه های تمام شده کار تعریف میگردد. که ارتباط مستقیم با نوع کاربری آن دارد.از دیگر موارد مهم استفاده از مصالح استاندارد در زمان تولید کانکس میباشد.
موارد ذکر شده تاثیر بسزایی در قیمت کانکس داشته و دوستان میتوانند جهت استعلام از قیمت محصولات شرکت ما با ما در تماس باشند.