Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس شیشه ای

کانکس شیشه ای

کانکس با نمای شیشه سازه ایی پیش ساخته با ساختار مخصوص بوده که اکثرا کاربری کانکس فروشگاهی، دفاتر لوکس، کانکس کافی شاپ و … کاربری های دیگر کانکس مورد استفاده قرار می گیرد. در اکثر مواقع چهار ضلع کانکس از نمای شیشه رفلکس یا پنجره های ثابت با شیشه های دوجداره می باشد.

کانکس شیشه ای یک ساختمان موقت است که از شیشه به عنوان جزء اصلی ساختار استفاده می شود. کانکس ها برای استفاده در رویدادها، نمایشگاه ها، فروشگاه های موقت، واحدهای مسکونی و تجاری و … مناسب هستند. این کانکس ها دارای ویژگی هایی مانند زیبایی، نورپذیری و دید خوب هستند وبه عنوان یک سازه امروزی بسیار شیک محسوب میشوند . همچنین، نصب و حمل آنها نیز بسیار آسان است.

کانکس شیشه ای معمولاً از شیشه تمام شده و به وسیله فلزات قوی، مانند آلومینیوم، پشتیبانی می شود. این نوع کانکس ها معمولاً در اندازه های مختلف و با طرح های متنوع در دسترس هستند و می توانند به سفارش و با توجه به نیازهای خاص ساخته شوند.

استفاده از کانکس به عنوان یک ساختمان موقت، به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن، بسیار محبوب است. کانکس ها به عنوان یک جایگزین مناسب برای ساختمان های دائمی استفاده می شوند، زیرا هزینه ساخت و نگهداری آنها کمتر است و زمان نصب آنها نیز بسیار کوتاه است. همچنین، کانکس شیشه ای به دلیل طراحی زیبا و جذاب، به عنوان یک نمایشگاه موقت، فروشگاه موقت و یا یک واحد مسکونی و تجاری مناسب است.

طراحی سایت در کرج

مشخصات فنی کانکس شیشه ای

1- شاسی: با استفاده از تیر آهن نمره 14 بصورت اسکی.
2- استراکچر: اصلی کانکس از پروفیل 40×40 با ضخامت 2 میل با فواصل cm 32 برای کف کانکس .
3- هوک بلت کانکس : تعبیه هوک های قوی تقویت شده رو ستون های اصلی کانکس با استفاده از میلگرد نمره 18 یا 20 که در زمان بارگیری و تخلیه که با پلیتهای قوی به شاسی کف متصل میگردد.
4- پوشش خارجی بدنه: طبق درخواست مشتری محترم (شیشه رفلکس بهمراه نمای ترموود یا کامپوزیت)
5- پوشش داخلی بدنه: طبق درخواست خریدار محترم( لمینیت-دیوارپوش آذران پلاستیک)
6- پوشش داخلی کف: از تخته های mil 18 با کفپوش درجه یک وینی فلس با ضخامت mil 2 بهمراه قرنیز .
7- عایق: با ضخامت cm 4 از نوع پلاستوفم با دانسیته مجاز و کند سوز .(عایق حرارتی و برودتی)
8- درب و پنجره ها: از جنس upvc با پروفیل های رایج موجود در بازار با یراق آلات در جه یک بهمراه شیشه های mil 4 با تزریق گاز آرگن.
9- تاسیسات برقی: با استفاده از مهتابی رفلکتوری دوقلو با مارک هیوا ، داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان ) ، کلید و پریزها با برند دلند، کلید مینیاتوری و چراغ تونلی ، سیمها و کابلها جهت سیم کشی با نمره 2.5 ، 4 و بوده که جهت سرمایش و گرمایش کانکس یک ورودی جدا با کلید مینیاتوری با کابل نمره 4 اجرا خواهد شد.
10- پوشش خارجی سقف : بصورت دو شیب با ارتفاع استاندارد با استفاده از ورق سینوسی با ضخامت 5/. جهت آبندی کامل سقف بهمراه چسب سیلیکون .

امنیت کانکس شیشه ای

تمام خریداران کانکس شیشه ای باید بحث امنیت سازه در برابر سرقت مدنظرشان باشد. زیرا در بسیاری از کاربری ها اشیا یا اسناد مهمی که درون آن ها قرار گرفته و با توجه به جداره های شیشه ای امکان دارد مورد سرقت قرار بگیرد. به همین دلیل معمولا این نوع سازه در فضا هایی که تحت نظر نیروی حراستی است و یا در کل طول شبانه روز دوربین های مداربسته نیز سازه را تحت نظر دارند مورد استفاده قرار می گیرد. به عنون مثال در محوطه شرکت ها و دانشگاه ها، شهر بازی ها، مجموعه ها، بیمارستان ها و …

کاربرد

  • کیوسک شیشه‌ای را برای مکان هایی چون نگهبانی انواع سازمان ها و ادارات و مراکز دولتی – خصوصی بیمارستان ها،  و … کاربرد زیادی دارد.
  • بین مشاغل متعدد که  وجود دارند، به خوبی می‌توان از این کانکس پیش ساخته برای محل کار خود استفاده کرد. برای مثال می‌توان به گل فروشی ها، اغذیه فروشی ها و غیره اشاره کرد.
  • با توجه به موضوعات مختلف در محوطه انواع نمایشگاه ها می‌توان از این کانکس پیش ساخته، به عنوان اطلاع رسانی و معرفی محوصلات نمایشگاه در مکان های مختلف و… استفاده کرد.
  • گاهی اوقات بعضی موسسات و ادارات بر مبنای اهدافی که دارند به دنبال ساخت کانکس مدیریتی آن هم از نوع کانکس شیشه ‌ای هستند.