Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس آماده تحویل

کانکس آماده تحویل

کانکس آماده تحویل نیاز برخی از مشتریان می باشد. که از لحاظ زمان محدودیت دارند و به همین دلیل همیشه در کارخانه شرکت تعداد زیادی از ان ها به صورت اماده می باشد که در زیر آن ها را شرح خواهیم داد.

قیمت کانکس 6 متری آماده تحویل

کانکس سالنی 6 متری آماده در تیپ بندی مختلف آماده تحویل به مشتریان محترم می باشد. که با قیمت های مختلف آماده تحویل به خریداران می باشد.

کانکس سرویس بهداشتی

این سازه به صورت تک چشمه و دو چشمه آماده تحویل بوده و برای تعداد بیشتر از خریداران محترم تقاضا می گردد. نسبت ثبت سفارش با کارشناسان ما در تماس باشند.

کانکس نگهبانی

از دیگر محصولات پر کاربرد کانکس نگهبای می باشد . این سازه در ابعاد 2×2 و 2×3 اماده فروش می باشد. این سازه دارای سه پنجره و یک درب ورودی می باشد. نمای بیرون اکثرا از نوع ورق گالوانیزه و نمای داخلی از دیوارپوش بوده و عایق از نوع پلی استایرن، با سیم کشی داخلی از نوع درجه یک.

کانکس ویلایی

این کانکس به صورت آماده با متراژ 30 الی 100 متری قابل تولید و فروش می باشد. با توجه به نصب سریع این سازه مجموعه ما در مدت زمان بسیار کوتاه سازه را تولید و طرف دو روز نصب و تحویل خریدار محترم می گردد.

کانکس کارگاهی

کاربرد این سازه برای کارگران مشغول در کارگاه ساختمانی بوده و در ابعاد40/2×6 که ابعاد استاندارد می باشد به فروش می رسد. مشخصات فنی کانکس کارگاهی نسبت به کانکس های اداری از متریال ضعیف تر استفاده می گردد.

کانکس مسکونی

از کانکس مسکونی به عنوان خانه مسکونی و سکونت گاه ییلاقی در باغ ها و باغ شهر ها استفاده کنید. کانکس مسکونی هم مانند کانکس ویلایی می توان در متراژ های مختلف تولید کرد. این کانکس هم یکی از کانکس هایی است که می توانید آن را بصورت آماده تحویل خریداری کنید. کانکس مسکونی زمان ساخت بسیار پائینی دارد و در همه شرایط قابل اجرا است

مزایای کانکس آماده

از مزایای این کانکس استفاده به عنوان کمپ های اسکان در مواقع بحران و ضروری است. که خیلی سریع بتوان آسیب دیدگان را اسکان دهیم که این گزینه بسیار ارزشمند و مهم برای هر جامعه ای می باشد. در این مواقع معمولا اسکان آسیب دیدگان جز چالش های اصلی هر جامعه ای است خصوصا اگر این اتفاقات در زمان زمستان و سرمای شدید بیفتد.

انواع کانکس آماده تحویل

بیشترین نوع از سازه های آماده را کانکس کارگاهی تشکیل می دهد. سازه های ویژه اسکان در مواقع ضروری مثل زلزله، سیل و … بنا به تعداد بالای درخواست خریداران برای سازه های اداری و فروشگاهی تعدادی از این نوع موارد نیز از قبل ساخته و آماده تحویل می گردد. البته مواردی هستند که درخواست مشتری کاملا سفارشی بوده و در دسته کانکس آماده تحویل نمی تواند قرار بگیرد و حتما باید به صورت اختصاصی طراحی و ساخته شود.

مزایای کانکس آماده تحویل

یکی از مزایای کانکس آماده تحویل در بیشتر مواقع برای اسکان در مواقع بحران و ضروری است. که سریعا بتوان آسیب دیدگان را اسکان داد که این مسئله بسیار ارزشمند و مهم برای هر جامعه ای می باشد. در این مواقع عموما اسکان آسیب دیدگان جز چالش های اصلی هر جامعه ای است خصوصا اگر این اتفاقات در زمان زمستان و سرمای شدید اتفاق بیفتد.

قیمت کانکس آماده تحویل

قیمت این سازه با توجه به متراژ و متریال و نوع کاربرد مشخص می گردد. کارشناسان فروش آماده هر گونه پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند.