Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

قیمت کانکس 6 متری (1)

قیمت کانکس 6 متری

قیمت کانکس 6 متری به یکسری عوامل خاص بستگی دارد که در متنهای پایین به آنها اشاره میگردد، در اصل منظور از کانکس شش متری، 6 متر طول و عرض 2/40  که در کل میتوان گفت متراژ آن 14/40متر مربع می باشد که در زبان عامیانه به کانکس 6 متری معروف می باشد.

 

 کانکس 6 متری اداری

این سازه که همان کانکس دفتری نیز می باشد. برای دفاتر اداری در کارگاه ها و پرسنل اداری بوده که متریال مصرفی به کار رفته در این کانکس از نوع بسیار مرغوب می باشد. این تیپ کانکس 6 متری به راحتی میتواند چند پروژه را برای خریداران ساپورت کرده برای مدت طولانی برای مورد استفاده قرار گیرد. مشخصات فنی این کانکس عبارت است از شاسی از تیر آهن نمره 14، اسکلت کانکس از پروفیلهای استاندارد 15 کیلویی، ورق بدنه با ضخامت استاندارد استاتیک، تخته کف 18 میل ضد آب، دیوارپوش کمپارس.

قیمت این کانکس با توجه به مشخصات فنی مبلغ 15/800/000میلیون تومان می باشد.

 

 کانکس کارگری

این کانکس که به کانکس کارگاهی نیز معروف است .یکی ار پرکاربرد ترین نوع کانکس برای پیمانکاران میباشد که برای کارگاه های ساختمانی و عمرانی مورد استفاده قرار میگیرد. این کانکس به علت استفاده از متریال ضیف تر نسبت به کانکس های دیگر دارای قیمت پایین تری بوده و جنس بکار رفته در ان نسبتا ضعیف تر می باشد.

قیمت کانکس کارگری با توجه نوع جنس بکار رفته 11/000/000میلیون تومان می باشد.

 

کانکس پانلی

از قوی ترین کانکس های تولید شرکت کانکس یووا کانکس پانلی می باشد. که دیواره ها و سقف این سازه از ساندویچ پانل 4 سانت با عایق پلی یورتان می باشد. شاسی این سازه از تیر آهن نمره 16 با تیر های اصلی از قوطی نمره 80 ×80 و تخته های کف از نوع 18 میل و کفپوش از نوع وینی فلکس بوده و درب و پنجره ها یو پی وی سی می باشد.

قیمت کانکس 6 متری پانلی 35/000/000میلیون تومان میباشد.

بیشتر بخوانیم : قیمت کانکس دست دوم

 کانکس 6 متری فانتزی

همانطور که از نام این کانکس مشخص می باشد. این سازه دارای ظاهری متفاوت نسبت به کانکس های دیگر می باشد. این کانکس به صورت اختصاصی طراحی و ساخته می گردد. در کل باید گفت نمای این سازه از ترموود فنلاندی بوده کار بسیار خاص میباشد.

قیمت کانکس فانتزی با توجه به نوع نما متغیر بوده و جهت کسب اطلاع کامل از قیمت این کانکس با مشاوران فروش ما در تماس باشید.

کانکس 6 متری کامپوزیت

کانکس های کامپوزیتی طول عمر خوبی دارد. و برای استفاده به عنوان دفتر های مدیریتی و اداری، کیوسک نگهبانی، کانکس سرایداری، ساختمان تجاری و استفاده در وبلا و باغ مناسب است. کامپوزیت ها زمینه های مختلف دارند.  زمینه پلیمری -زمینه فلزی- زمینه سرامیکی

 کانکس 2/40*6

کانکس 2/40*6 همان کانکس 6 متر طول در عرض 2/40می باشد. قیمت ان در مطالب بالا توضیح داده شد که از لحاظ تیپ بندی این کانکس به راحتی قابل جابه جایی بوده. و میتوان انرا به راحتی از یک محل به محل دیگر انتقال داد.

 کانکس ۶ متری دست دوم

امروزه  در پروژه های ساختمانی بیشتر جهت برقراری کارگاه موقت تمایل به استفاده از انواع کانکس دست دوم دارند. و همیشه به دلیل قیمت ارزان آن درخواست آن بیشتر است. شرکت یووا کانکس در این راستا نیز به خرید و فروش انواع کانکس دست دوم پرداخته است تا بتواند برای مشتریان محترم کانکس های دست دوم موجود داشته باشد.

باید به این نکته دقت کنید که کانکس دست دومی که در یووا کانکس به فروش می رسد کاملا بازسازی شده است و قابل استفاده می باشد. اما این یک اصل است که کانکس دست دوم از کانکس نو ارزانتر بوده و سلامتی آن و در قیمت آن موثر می باشد.

قیمت کانکس سایدینگ

قمت کانکس 6 متری سایدینگ با توجه به مشخصات فنی این کانکس که نمای آن از سایدینگ فلزی می باشد. 28/000/000 میلیون تومان بوده. و تنها وجه متمایز این کانکس نسبت به سازه ای دیگر نمای آن می باشد.