Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس سرویس بهداشتی 12 چشمه

 کانکس سرویس بهداشتی 12 چشمه

یکی از محصولات پر کاربرد کانکس یووا کانکس سرویس بهداشتی 12 چشمه می باشد. که این سازه دارای انواع و تیپ های مختلفی بوده که آن ها را در قسمت های مختلف شرح خواهیم داد. این نوع کانکس انواع مختلف و در تعدا چشمه های مختلف تولید می شود. از جمله کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه، کانکس سرویس بهداشتی سه چشمه. این بدین معناست که کانکس سرویس بهداشتی را می توان با هر متریالی که مشتری تقاضا کند تولید کرد.

انواع کانکس دوازده چشمه

1-کانکس نگهبانی گالوانیزه دوازده چشمه.
2-کانکس پانلی دوازده چشمه .
3-کانکس کامپوزیت سرویس بهداشتی دوازده چشمه .
4-کانکس نما ترموود سرویس دوازده چشمه .
5-کانکس فایبر گلاس دوازده چشمه.
6-کانکس سایدینگ دوازده چشمه.

 

متریالی که می توان در این کانکس  بکار برد:

عموما با توجه به شرایط اقلیمی و زیست محیطی این نوع کانکس را می توان با متریال مختلفی اجرا نمود. یکی از موادی که اصولاً برای شرایط آب و هوای خورنده و شرجی کارفرمایان محترم از ما درخواست می کنند، سرویس بهداشتی ۱۲ چشمه ساندویچ پانل می باشد. که همان جزئیات را دارا است و تنها پوسته بیرونی کانکس و نوع عایق آن متفاوت می باشد.

مشخصات فنی کانکس سرویس بهداشتی دوازده چشمه

1- شاسی کف : از قوطی نمره 10×10 با پایه بصورت دور کلاف.
2- اسکلت (structure): کانکس از پروفیل های استاندارد 40×40 ، 80×40 با ضخامت 2 میل برای بدنه و کف کانکس و علاوه بر آن 2 عدد پلیت آهنی نمره 10 که بر روی ستون ها جوش داده می شود که بتوان کانکس را با جرثقیل جابه جا نمود.
3- استراکچر: فلزی قاب ها و دیوارها و سقف از ورق های آهنی خم شده به ضخامت 1.5 میلی متر با اجرای ضد زنگ (اپوکسی) با رنگ آمیزی کامل.
4- پوشش خارجی و داخلی : دیوارها و سقف از نوع ساندویچ پانل دو رو ورق گالوانیزه به ضخامت 4/. میلیمتر با عایق تزریقی پلی یورتان با ضخامت 4 سانتی متر با دانسیته 2±40 کلیوگرم در متر مکعب می باشد.
5- پوشش داخلی کف: کانکس از تخته های چند لایی با ضخامت mil 18 وپوشش نهایی از سرامیک.
6- درب های بیرونی و داخلی و پنجره ها : درب ورودی از فاساد با شیشه مات می باشد.

دیگر مشخصات:

7- تاسیسات برقی: با استفاده از حباب سقفی، داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان) ، کلید و پریزها از نوع دلند با مینیاتوری 25 آمپر ، سیمها و کابلها جهت سیم کشی با نمره 2.5 می باشد.
10- فلاشینگ و گاتر آب: با استفاده از ورق های خم شده به ضخامت 0.5 mil ، از نوع پیش رنگ کوره ایی بهمراه لوله های پولیکا بهمراه زانویی جهت هدایت آب باران و برف.
11- رنگ آمیزی: اجرای رنگ آمیزی بدنه و سقف از نوع روغنی سریع و خشک طبق در خواست خریدار محترم.(رنگ آبی)
12- سرویس بهداشتی : دیوارپوش های داخلی از نوع طرح چوب درجه یک. کف از سرامیک بهمراه روشویی با پایه ، توالت ایرانی و فرنگی بنا بر سفارش خریدار محترم . شیر آلات درجه یک اهرمی استاندارد ایرانی با لوله کشی سرد و گرم ، جای حوله و صابون ، آینه و داخل کابین یک عدد فن تعبیه می گردد. (کلیه لوله کشی ها در داخل داکت می باشد)
13- گارانتی و خدمات پس از فروش: کلیه کانکس های تولید شرکت یووا دارای 1 سال ضمانت (آببندی و سیم کشی) و خدمات پس از فروش دائمی می باشند.