Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

666

کانکس ویلایی شیک

کانکس ویلایی شیک از دیگر تولیدات مهم یوواکو بوده که می توان از این سازه به عنوان یک سوئیت مسکونی یا سازه ویلایی استفاده کرد. این تیپ سازه با توجه به متراژ مناسب و نوع ساختار سازه ایی آن گزینه مناسبی برای استفاده در مکان هایی می باشد. که از لحاظ ساخت ساز اجازه ندارند و می توانند از این سازه به عنوان یک فضای خوب و زیبا استفاده نمایند.
این کانکس ویلایی با چند تیپ و مدل مختلف با نماهای متفاوت به فروش می رسند که چند نمونه از آنها را معرفی می نماییم.

کانکس ویلایی نما چوب پرگولا

از پر طرفدارترین و گران ترین نوع کانکس بوده و نمای این سازه از چوب های ترموود پرگولا پوشش داده می شود. در برخی مواقع حتی می توان نمای آنرا با ورق های کامپوزیت نیز به صورت تلفیقی کار کرد. نمای داخلی سازه از کناف با پوشش نهایی با رنگ آمیزی کامل بوده و در این نوع سازه درب و پنجره ها تماما نرمال برک استفاده می گردد. قیمت تقریبی این کانکس با توجه به مشخصات فوق هر متر مربع 7.000.000 تومان بوده و در برخی مواقع قیمت با توجه به نوع متراژ تغییر می بابد.

عمر کانکس ویلایی شیک چند سال می باشد؟

کانکس ویلایی درکل عمر مشخصی ندارد اما اگر تمام استانداردهای مورد نیاز، رعایت گردد می‌توان گفت که عمر مفید کانکس ویلایی با کیفیت چیزی حدود 25 الی 30 سال می باشد.

کانکس نما ترموود

این سازه نیز مانند نمونه قبلی در ابعاد و با مشخصات فنی خاص خود تولید می گردد. و حتی می توان با توجه به محدودیت آن را به صورت دو تکه طراحی و تولید کرد. نمای این کانکس در اکثر مواقع از ترموود فنلاندی بوده که جهت پوشش کامل جهت نما از چوب اشباع استفاده می گردد.
در برخی مواقع از این سازه به عنوان کانکس چوبی نیز استفاده می گردد. با این تفاوت که چوب به کار رفته در تولیدات ما بسیار مقاوم و در برابر سرما و گرما مقاوم می باشد. قیمت این سازه هر متر مربع 6.500.000 میلیون تومان می باشد.

کانکس ساندویچ پانل ویلایی

کانکس ساندویچ پنل مقاومت زیادی تغییرات اب و هوایی و در برابر زلزله دارد. تنوع زیادی دارد و می تواند فول اپشن باشد و تمام امکاناتی که یک خانه دارد را دارا باشد. نحوه ساخت ان پیش ساخته است یعنی در کارگاه ساخته شده و به محل مورد نظر ارسال شده و نصب می شود. این کانکس ها را می توان در ابعاد مختلف تولید کرد که اندازه های استاندارد دارد ان ها 72، 30، 15 متر مربع می باشد.

طراحی کانکس

ساخت کانکس ویلایی برعکس سایر کانکس های معمولی پیچیدگی مختص خود را دارد. مثل کانکس ویلایی سمنت برد پیش از ساخت ، می بایست نقشه ویلای پیش ساخته آماده شود. بر اساس طرحی که مدنظر مشتری می باشد تمامی محاسبات فنی و مهندسی آن انجام می شود. برای مثال شاسی و پروفیل و اتصالات اسکلت فلزی انتخاب شده برای دو کانکس با ابعاد ۴۰ متری و ۱۰۰ متری بسیار متفاوت می باشد. در طراحی این کانکس علاوه بر محاسبات فنی و مهندسی ، نقشه فضای کانکس نیز طراحی می شود تا موقعیت و ابعاد هر بخش از کانکس تشخیص داده شود.

ساخت کانکس ویلایی

به طور کل ساخت کانکس ویلایی به دو روش صورت می گیرد گه در ادامه به آن می پردازیم:

1.کانکس ویلایی پیش ساخته 

کانکس ویلایی شیک پیش‌ ساخته با طراحی مدرن و به‌ روز به‌ صورت آماده هستند. این نوع کانکس پیش ساخته خود به دو نوع تقسیم می شود. در نوع اول ابعاد کانکس به صورتی است که قابل حمل بر روی تریلی می باشد. و نوع دوم ابعاد کانکس بزرگتر از حد مجاز است و باید به صورت چند تکه با تریلی ارسال شود. این کانکس‌ها در مدت‌زمان کوتاهی نصب شده و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان آن را مورد استفاده قرار دهید.

2.کانکس ویلایی اجرا در محل

در کانکس اجرا در محل تمامی قسمت‌ های مورد نیاز و طراحی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. سپس تمامی وسایل مورد نیاز نصب کانکس ویلایی به محل موردنظر فرستاده می‌شود. تمامی مراحل ساخت ویلا در محل شما انجام می‌شود. تمام این مراحل بین ۱۵ تا ۴۵ روز طول می‌کشد. البته که این بازه زمانی به‌ اندازه سازه و قسمت‌های ویلا بستگی دارد.

 مشخصات فنی

مشخصات فنی این کانکس به خاطر قیمت آن نسبت به سازه های دیگر بسیار متفاوت بوده و به آن ها اشاره خواهد شد. شاسی کانکس از تیر آهن نمر 16 اصفهان با تیر ریزی داخلی از تیر آهن جهت مقاومت کف سازه و کلیه پروفیل ها با ضخامت 2 میل می باشد. نمای بیرونی کانکس از چوب ترموود با زیر سازی از چوب اشباع با یک لایه عایق پلی فوم وعایق میانی از نوع پشم سنگ سپاهان با ضخامت 8 سانتی متر و نمای داخلی از کناف ضد آب با پوشش نهایی از رنگ یا کاغذ دیواری.

نوع نورپردازی در این سازه بصورت کاملا تو کار با سیم و کابلهای قوی با کلید پریز با برند دلند و جهت سیستم سرمایش و گرمایش ورودی و کابل نمره 6 کار می شود.پوشش کف از سرامیک درجه یک با برند تبریز بوده و درب و پنجره ها ازنوع نرمال برک با شیشه های تماما دودی .

ابعاد

با توجه به سلایق خریداران عزیز در تولید و طراحی این تیپ کانکس هیچ گونه محدودیتی وجود نداشته و می توان آن ها را در ابعاد و متراژ مختلف طراحی کرد، ولی اکثرا در متراژ 32 متری و 48 متری مورد پسند مشتریان عزیز بوده و سفارش داده می شود.
جهت اطلاع از نحوه خرید، قیمت کانکس و سفارش با واحد فروش شرکت و با تلفن های درج شده با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

خرید کانکس ویلایی شیک

فرایند خرید کانکس ویلایی شیک از یوواکو:

1. برقراری تماس با یوواکو
2. مراجعه حضوری جهت بررسی نوع سازه و بازدید انواع کانکس در کارخانه
3. بازدید و بررسی شرایط محل و ملک شما
4. ترسیم پلان های کار و تائید گرفتن از شما 
5. شبیه سازی سه بعدی طرح کانکس 
6. بستر سازی در محل قرار گیری سازه
7. ساخت و تحویل سازه

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *