Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

ویلای پیش ساخته دوبلکس

ویلای پیش ساخته دوبلکس

ویلای پیش ساخته دوبلکس از دیگر تولیدات شرکت یووا بوده و کاربری این کانکس بیشتر برای واحد های مسکونی و واحد های ویلایی می باشد. این سازه بیشتر در زمانی طراحی و تولید می شود که مشتریان از لحاظ فضا در امر ساخت محدودیت داشته و به همین دلیل برای تامین فضای مورد نیاز خود از ویلای پیش ساخته دوبلکس استفاده می گردد. در هنگام طراحی و ساخت این محصول فضاها به صورتی تامین می گردد که با توجه به محدودیت کاملا متراژ مورد نظر خریدار تامین گردد.

طراحی و تولید کانکس

ساخت و طراحی این ساختمان پیش ساخته با توجه به متراژ متغییر بوده و دارای مزیت های خود می باشد. از مهم ترین مزیت های در امر ساخت سرعت اجرا و زمان تحویل آن بوده به صورتی که کانکس مسکونی زمان تولید آن بسیار کوتاه تر از ساخت به صورتی سنتی می باشد. که در سازه ها به صورت سنتی زمان ساخت یک ساختمان دو طبقه حدود یک سال بوده به طوری که این زمان برای یک ویلای پیش ساخته دو طبقه در 45 روز کاری ساخته و تحویل خریدار می گردد. از مزایای دیگر می توان هزینه ای کرایه بار، سروکار داشتن با دو اکیپ سازنده از مهم ترین ارکان می باشد باعث گردیده که از لحاظ بار روانی در زمان ساخت خریدران در آرامش بیشتری باشند.

طراحی سایت در کرج

امکانات داخلی ویلای پیش ساخته دوبلکس
با توجه به فضایی که داریم برای یک ویلای پیش ساخته دوبلکس ، سالن پذیرایی و آشپز خانه به همراه حال نشیمن ، سرویس بهداشتی و اگر به اندازه کافی باشد می توان یک اتاق خواب نیز در طبقه همکف قرار داده شود و در طبقه بالا با توجه به مساحت در اختیار قرار گرفته تعدادی اتاق خواب همراه با سرویس بهداشتی و یک تراس نسبتا بزرگ در طبقه بالایی جای داده می شود.اگر امکانش باشد  یک آشپز خانه کوچک نیز در طبقه بالا میتوان قرار داد.مابقی جزئیات مثل کابینت آشپز خانه و متعلقات آن ، درب های اتاق ها سیستم سیم کشی ، پنجره های دوجداره و… توسط کانکس یواکو در آن نصب می شود که شرایط و مقدار هرکدام پس از طراحی پلان مشخص می گردد.

این ویلا به صورتی طراحی می گردد که نسبت به زلزله مقاومت بالای داشته و حتی می تواند تا 7 الی 8 ریشتز بار جانبی زلزله را تحمل کند. از دیگر موارد که در زمان ساخت به آن نیاز نمی باشد. انبارداری، خوابگاه، نگهبان بوده که خود یک هزینه اضافی می باشد که در ساخت ویلای پیش ساخته دوبلکس آن حذف می گردد.

قیمت ویلای پیش ساخته دوبلکس

قیمت این سازه با توجه به پارمتری های مختلف مشخص شده. و قبل از انجام هر کاری مساحت سازه با مشتری طی شده و امکانات داخلی آن مشخص می گردد. پس از این مرحله پلان به مرحله طراحی رفته و پس از تایید آن ساخت سازه در مدت زمان معین شده در قرارداد فی مابین ساخته و تحویل خریدار می گردد. از مواردی که باعث می گردد قیمت سازه نواسان داشته باشد امکانات رفاهی و نوع مصالح مصرفی می باشد. که با توجه نوع استراکچر و نما قیمت ویلای پیش ساخته دوبلکس از متری 4/500/000 تومان تا 7/000/000 تومان متغیر می باشد.

انواع ویلای پیش ساخته دوبلکس

این ویلای با توجه به شرایط آب و هوایی و متراژ و محلی که قرار است در آن ساخته شود. به چند تیپ مختلف تقسیم بندی می گردد که به طور کلی آنها را در متن زیر شرح خواهیم داد.

  • سایدینگ 
  • گالوانیزه
  • چوبی
  • پانلی 

ویژگی های ویلای پیش ساخته دوبلکس

  1. بدون نیاز به مجوز از شهرداری و نهادهای ذی‌ربط
  2. امکان نصب پنل خورشیدی برای تامین انرژی
  3. قیمت مناسب نسبت به سازه‌های سنتی
  4. امکان بازدید از تمامی مراحل تولید
  5. مشخصات فنی فوق‌العاده
  6. دون محدودیت در اجرا
  7. سرعت بالا در ساخت
  8. ضد زلزله تا ۸ ریشتر
  9. قابل جابه‌جایی
  10. عمر بسیار بالا
  11. تضمین کیفیت

سوالات خریداران از ما درباره ویلای پیش ساخته دوبلکس

عمر مفید این ویلای چقدر می باشد؟

با توجه به اینکه شرکت کانکس یووا از بهترین متریال در امر ساخت این تیپ کانکس ها استفاده می نماید و در صورت درست استفاده شدن از این کانکس عمر این سازه ها بالای 30 سال میباشد.

آیا شما به صورت اقساطی نیز کار می کنید؟

همانطور که کلیه هموطنان عزیز میدانند خرید مواد و مصالح کاملا بصورت نقدی بوده. و با توجه به شرایط حاکم بر بازار در کشورمان فروش کلیه محصولات ما بصورت نقدی میباشد.

آیا این سازه قابلیت باز و بست مجدد را دارد؟

از مهمترین مسائلی که در زمانم طراحی این تیپ سازه ها به آن توجه ویژه می گردد این است. که ما در زمان طراحی ویلای پیش ساخته را به صورتی بارگذاری می کنیم که بتوان پس از مدت زمان مشخصی آنرا از یک محل به محل دیگری انتقال داد.

امکانات داخلی ویلای پیش ساخته دوبلکس چه می باشد. امکانات این سازه دقیقا مانند یک ساختمان سنتی یوده و در گاهی موارد نیز مجهزتر از یک ساختمان سنتی می باشد.