Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

uyfoufyuyf

کانکس گیت ورودی

در این مقاله کانکس توضیح بسیار کاملی درباره کانکس گیت ورودی خواهیم داد که سیستم ساخت این سازه به چه صورت بوده و با چه متریالی نیشتر ساخته می گردد، که می توان گفت اکثرا بصورت کامپوزیتی بوده به خاطر زیبایی و نوع متریال و در برخی مواقع نیز بصورت پانلی طراحی و تولید می گردد. کانکس گیت ورودی کاربری شبیه به کانکس نگهبانی دارد. 

کانکس گیت ورودی کامپوزیتی

همان طور که از نام آن مشخص است این سازه با نمای کامپوزیت ساخته و در طرح و رنگ های متفاوتی به مشتریان ارائه می گردد، مهم ترین مسئله در زمان ساخت و تولید آن نحوه قرار گیری درب و پنجره ها می باشد. که باید امکان آن را داشته باشد که مسئول گیت دید کامل به محیط اطراف را داشته باشد. از دیگر عوامل خرید این کانکس زیبایی و استحکام آن نسبت به کانکس های دیگر می باشد که نوع اسکلت بندی و سیستم ایزولاسیون آن بسیار متفاوت تر بوده و حتی نوع عایق بندی داخلی نیز آنرا متمایز کرده است.

 پانلی

از دیگر تولیدات مجموعه شرکت کانکس یووا طراحی و فروش کانکس گیت ورودی پانلی می باشد، همان طور که می دانید این نوع کانکس به خاطر سیستم عایق بندی و خود ساندویچ پانل بیشتر در مناطق سرد و شرجی مورد استفاده قرار گرفته و مانند کانکس کامپوزیتی دارای سه پنجره و یک درب ورودی می باشد، مهم ترین مزیت این سازه مقاومت بالای آن نسبت به سرما و گرما می باشد.

قیمت

با توجه به نوع متریال ، ابعاد کانکس و ارتفاع قیمت کانکس متغییر بوده و به صورت کلی قیمت های آنها به شرح زیر می باشد.
– قیمت کانکس گیت ورودی پانلی 2×2 مبلغ 350.000.000 ریال.
– قیمت کانکس گیت ورودی کامپوزیتی 2×2 مبلغ 450.000.000 ریال.

مشخصات 

شاسی کانکس از تیر آهن نمره 14 بصورت دورکلاف با تیر ریزی جهت استحکام کف سازه. قوطی های مورد مصرف از نوع سنگین با ضد زنگ کامل. نمای خارجی از ورق های کامپوزیت با ضخامت 3 میل. تخته کف با ضخامت 18 میل با پوشش نهایی از کفپوش طرح پارکت. نمای داخلی کانکس از دیوارپوش های طرح چوب با ضخامت 1 سانتی متر با برند کمپارس.

ابعاد

این سازه طبق درخواست خریدار محترم در ابعاد های مختلفی تولید می گردد که بیشتر در ابعاد طول 2 متر در عرض 2 متر و طول 3 متر و عرض 2 تولید می گردد.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *