Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس اداری دست دوم

کانکس اداری دست دوم

کانکس اداری دست دوم یکی از راه حل های پایین آوردن هزینه ها استفاده از محصول یا کالا به صورت دست دوم آن می باشد. ابن های اداری دست دوم معمولا قبلا در یک پروژه یا محلی مورد استفاده قرار گرفته. و خریداران این کانکس های از پیش ساخته شده پس از مدتی استفاده و رفع نیاز خود قصد فروش آن را دارند.

این کانکس ها گزینه مناسبی برای مدیران، مهندسان علی الخصوص پیمانکارانی که قصد استفاده از این محصولات را به صورت کوتاه مدت و در پروژه های فصلی دارند می باشد. این کانکس های دست دوم پس از بررسی سلامتی و ظاهر کانکس قیمت گذاری می شوند.

کانکس های دست دوم مناسب راهسازی، شرکت ها، پیمانکاران ساختمانی هست که توان خرید پایینی دارند. از طرفی هم انتخاب کانکس دست دوم برای کسانی که استفاده خاصی ندارند و فقط  می خواهند کارشان انجام شود گزینه خوبی است.

داخل کانکس اداری

فضای داخلی کانکس اداری باید به طوری طراحی شده باشد که تداخلی در رفت و آمد کارمندان در عملکرد یکدیگر به وجود نیاورد و همچنین بخش های مختلف که دارای روابط کاری وابسته ای در فضای داخل کانکس اداری هستند به یکدیگر نزدیک و اگر در سازه های مجزا می باشند نیز حدالمقدور دفاتر آنها در مجائرت یکدیگر قرار داشته باشد. نکته بعدی در ارتباط با داخل کانکس اداری میزان نور گیری مورد نیاز و یا روشنایی به وسیله چراغ ها می باشد که باید تامین کننده روشنایی مورد نیاز جهت انجام امور و مکاتبات اداری باشد.

قیمت کانکس اداری دست دوم

قیمت کانکس به چه عواملی بستگی دارد:

  1. برگه کارشناسی شرکت یووا.
  2. ضریب سلامت بالا.
  3. سال تولید کانکس.
  4. شرکت سازنده.
  5. متریال مصرفی.

مزایا و معایب کانکس اداری دست دوم

مزایا

با انتخاب کانکس اداری دست دوم در هزینه صرفه جویی می شود و افت قیمت کانکس بین 15 درصد الی 50 درصدی نسبت به کانکس های نو دارند. و این افت قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد: برند شرکت سازنده کانکس بسیار مهم است که هر چه شناخته شده تر باشد قیمت بیشتری روی سازه ها گذاشته می شود. سپس سلامت کانکس و ظاهر ان اهمیت دارد که هر چه سالم تر باشد افت قیمت کمتری دارد. سرعت در تحویل کانکس زمانی که می خواهید سریع کار را انجام دهید.

معایب

میزان سلامت فیزیکی کانکس اداری دست دوم قابل اندازه گیری دقیق نیست و نیاز به کار کارشناسی دارد. یکی از ایراد هایی که می توان از کانکس های دست دوم گرفت این است که، کانکس هایی که از قبل ساخته شده اند طبق سلیقه مشتری نیستند و با سفارش انها ساخته نشده اند.

انواع کانکس اداری

1.کانکس اداری لوکس
2.کانکس اداری ارزان
3.کانکس اداری دو اتاقه
4.کانکس اداری 4 متری
5.کانکس اداری 6 متری

شرایط خرید کانکس دست دوم اداری

شرکت یووا کانکس تمامی کانکس هایی که تولید می کند را با گارانتی یک ساله به فروش می رساند. اگر که پس از استفاده، نیازی به کانکسی خریداری کرده اید نداشته باشید، می توانید کانکس دست دوم تان را مجددا به شرکتی که خریداری کرده اید به فروش برسانید. برای خرید کانکس دست دوم شما، کارشناسان شرکت یوواکو در محل شما حاضر می شوند و وضعیت کانکس شما را جهت خرید بررسی می کنند.

قیمت کانکس اداری دست دوم

قیمت کانکس اداری دست دوم کاملا به سلامت سازه بستگی دارد. یعنی شما باید از سازه دیدن کنید و در واقع به قیمتی خریداری کنید که بعدا بتوانید آن را با هزینه کم تر به فروش برسانید. خصوصا برای کانکس ویلایی و کانکس مسکونی که عموما هزینه های خیلی بیشتری نسبت به سایر سازه ها دارد. معمولا کانکس دست دوم به طور کلی حدود 30% الی 40% کاهش هزینه دارد.