Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس اداری لوکس

کانکس اداری لوکس

از کانکس اداری لوکس به اندازه یک ساختمان اداری امکانات دارد که می توانید از ان استفاده دائم و موقت داشته باشید. این کانکس ها به عنوان دفتر کار مورد استفاده قرار می گیرد و فضایی برای مدیر و پرسنل در نظر گرفته می شود.

در طراحی این کانکس این نکته را باید در نظر داشت که ابعاد کانکس اداری در درجه اول به اندازه ای باشد که بتواند امکانات و تجهیزات مورد نیاز یک کانکس لوکس و مجهز را در خود جای داده و از فضای کافی جهت استقرار کادر مدیریت (مدیران) و پرسنل اداری و همچنین تعبیه اتاق‌ها یا پارتیشن‌های مورد نیاز، برخوردار باشد. در ساخت این کانکس نباید توقع کانکس اداری ارزان داشته باشید.

انواع کانکس اداری

کانکس با کاربری اداری تنوع محصول زیادی دارد. زیرا کاربردی که دارد این را طلب می کند که هرکدام ویژگی های خاصی داشته باشد. به عنوان مثال بعضی از آن ها به عنوان دفتر فروش، اتاق جلسات و یا اتاق میهمانان ویژه مورد استفاده قرار می گیرد.
برخی دیگر هم تنها به عنوان یک کانکس اداری در کارگاه های ساختمانی جهت انجام امور اداری یک کارگاه مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل انتظارات این مجموعه ها و نوع استفاده آن ها با سایرین مغایرت دارد و موجب ایجاد تنوع محصول در این شاخه خواهد شد. به طور کل می توان کانکس اداری را به دو دسته اصلی تقسیم نمود که هر کدام در جایگاه خود کاربرد دارند.

آیا ابعاد این کانکس قابل تغییر می باشد؟

بله ابعاد آن بنا به سفارش قابل تغییر می باشد و همینطور پلان آن نیز بنا به درخواست قادر است تغیراتی کند زیرا هر واحد اداری بنا به نیاز های خود فضا ها و مساحت های مورد نیاز خود را در نظر می گیرند.اما باید این نکته ذکر گردد که اگر منظورتان ابعاد بزرگتری می باشد باید بصورت اجرا در محل برایتان ساخت زیرا بزرگ تر از این ابعاد دیگر مجاز به حمل در جاده حتی با مجوز ترافیکی نخواهد بود و راهکاری که می ماند یا اجرای کانکس لوکس اداری بصورت دوقلو و یا اجرا در محل خواهد بود که در هر دو مورد مشکل ابعاد بزرگ حل می گردد.

کانکس اداری لوکس و کانکس اداری ساده

یکی از بهترین روش های آگاهی دقیق از هزینه های تهیه و سفارش ساخت کانکس اداری و به ویژه کانکس اداری استعلام اینترنتی قیمت کانکس می باشد که از طریق صفحه استعلام قیمت کانکس اداری قابل دسترسی است.

آیا کانکس لوکس اداری در مناطق مرطوب نیز کارایی دارد؟
خیر،زیرا مصالح بکار رفته از آن عبارتند از آلومینیوم نما ، چوب ،سرامیک و بتن که هیچکدام رطوبت سبب فرسایش آنها نمی گردد و می ماند اسکلت سازه که کانکس راکو برای حل این مشکل نیز در مرحله اسکلت ، کل سازه را با آستری اپوکسی دو دست کامل پوشش میدهند تا از فرسایش و زنگ زدگی آن جلوگیری شود و مسئله بعدی که در هنگام زنگ زدگی مهم می باشد پیچ های بکار رفته در سازه می باشد که پیچ های بکار رفته در کانکس لوکس اداری از نوع آبکاری شده که در برابر زنگ زدگی مقاوم سازی شده است.

مشخصات کانکس

  • ایزوگام سقف با مواد مرغوب
  • درب ضد سرقت همراه با شیشه سکوریت
  • نمای بیرونی کانکس ترکیبی از کامپوزیت و چوب ترمود
  • دارای فضا های فرعی مثل سرویس بهداشتی، ابدارخانه و غیره..
  • محل پنجره ها و ابعاد ان به درخواست مشتری، تامین کننده نور فضای داخلی
  • پوشش داخل کانکس با قابلیت چسباندن کاغذ دیواری و کناف با قابلیت رنگ آمیزی
  • کف سازه کفپوش طرح پارکت و یا از تخته ضد اب و سرامیک با ملات ماسه سیمان

در سفارش شما ابعاد این سازه های لوکس اداری قابل تغییر بوده و حتی پلان ان نیز قابل تغییر بوده است. اما اگر بخواهید ابعاد را بزرگتر کنید باید در محل ساخت بزرگ تر شود و اگر اندازه ان از یه حدی بیشتر شود حمل و نقل ان دیگر ممکن نیست. در نتیجه یا می توانید از کانکس دو قلو استفاده کنید و یا ساخت در محل. برای ساخت هر کانکس از مواد ومصالحی استفاده می شود که با اب و هوای ان منطقه سازگار باشد.

خرید کانکس اداری لوکس

کانکس اداری یا دفتری سازه ای پیش ساخته می باشد که به عنوان دفتر کار یک تیم اداری یا بعضا اتاق مهندسین و مدیران پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این سازه دارای پلان های متفاوتی می باشد که هر سازمان یا اداره ای بنا به نیاز خود از کانکس اداری و تعداد پرسنلی که قرار است در آن مستقر شوند و همینطور بسته به نوع خدماتی که میخواهند ارائه دهند طرحی را در نظر می گیرند که طبیعتا همه آنها با یکدیگر متفاوت است.

سوالات متداول کانکس اداری لوکس 

آیا کانکس لوکس اداری در مناطق مرطوب هم کارایی دارد؟

بلی، زیرا متریالی که در آن بکار رفته از آلومینیوم نما، چوب ،سرامیک و بتن که هیچ کدام رطوبت باعث فرسایش آن ها نخواهد شد و می ماند. اسکلت سازه که یووا کانکس برای حل این مشکل نیز در مرحله اسکلت ، کل کانکس را با آستری اپوکسی دو دست کامل پوشش می دهند. تا از فرسایش و زنگ زدگی آن جلوگیری کند. و مسئله دیگری که بسیار حائز اهمیت است، پیچ های بکار رفته در سازه می باشد. که استفاده در کانکس لوکس اداری هنگام زنگ زدگی از نوع آبکاری شده که در برابر زنگ زدگی مقاوم سازی شده استفاده شود.