Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

price -contenr..

قیمت کانکس دست دوم


قیمت کانکس دست دوم

کاربرد کانکس دست دوم

قیمت کانکس دست دوم: کانکس ها از جمله سازه هایی است که نوع دست دوم آنها طرفدار بیشتری دارد.با کانکس دست دوم در وقت و هزینه صرفه جویی خواهید کرد. قیمت کانکس دست دوم  نسبت به کانکس نو کمتر است.

در این مقاله میخواهیم بدانیم کانکس دست دوم چه ویژگی ها و خصوصیاتی دارد و در مورد قیمت کانکس دست دوم توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. کانکس دست دوم کانکسی است که خریدار بعد از مدتی استفاده قصد فروش آن را داشته باشد.

کانکس دست دوم مناسب کسانی است که میخواهند به طور موقت از این کانکس ها استفاده کنند و سازه ای مناسب و مقرون به صرفه داشته باشند. مثل پیمانکاران ساختمان ها که از کانکس ها به عنوان اتاق نگهبانی یا انبار استفاده میکنند.

قیمت کانکس دست دوم

قیمت کانکس دست دوم به ابعاد، میزان سلامت کانکس، امکانات،مصالح به کار رفته و سال تولید بستگی دارد. اگر قصد خرید کانکس دست دوم دارید باید به این نکته توجه کنید که همواره خرید کالای دست دوم با مشکلاتی همراه است پس قبل ازخرید کانکس دست دوم به صورت حضوری از کانکس دیدن کنید و از سلامت کانکس و تاسیسات داخلی مطمئن شوید.

و از چند تولید کننده مختلف قیمت کانکس دست دوم را جویا شوید و از یک کارشناس که توانایی قیمت گذاری روی کانکس را دارد بخواهید را به شما اعلام کند و سپس با فروشنده وارد مذاکره شوید. به طور کلی نسبت به کاکس نو 25 تا 40 درصد ارزان تر است در صورتی که کانکس سالم و بدون ایراد باشد.

مقایسه تجهیزات کانکس های دست دوم

کانکس های دست دوم نیز مثل کانکس های نو دارای تجهیزاتی از جمله: حمام و آبگرمکن و سرویس بهداشتی، آشپزخانه مجهز به سینک ظرفشویی و گاز و هود، اتاق خواب با کمد دیواری، لوستر و چراغ روشنایی هستند اما ممکن است به علت استفاده توسط صاحب قبلی، کانکس دچار آسیب شده باشد و نیاز به تعمیرات یا تعویض تجهیزات داشته باشد.

قبل از خرید و پرداخت قیمت کانکس دست دوم کل سازه را مورد بررسی قرار دهید تا متوجه شوید کدام قسمت ها نیاز به تعمیرات دارد. کف سازه،  دیوارها، نمای داخلی و بیرونی، درب و پنجره ها و تاسیسات و امکانات رفاهی مهم ترین قسمت هایی هستند که باید بررسی کنید.

اگر چه قیمت ان کمتر از کانکس نو است اما باید توجه کنید که هزینه ی تعمیرات کانکس از هزینه ی خرید کانکس نو بیشتر نشود. توجه کنید قیمت کانکس دست دوم تنها فاکتور مورد نظرتان برای خرید کانکس دست دوم نباشد. قیمت کانکس دست دوم باید با امکانات و تجهیزات کانکس متناسب باشد.

کانکس دست دوم به لحاظ جنس

کانکس های دست دوم به لحاظ جنس، به دو دسته کلی کانکس های ورقی و پانلی تقسیم می شوند. کانکس های ورقی عایق نیستند، زودتر فرسوده می‌گردند و بالطبع هزینه تعمیرات و بازسازی بیبشتری دارند، اما ارزان از نوع پانلی می باشند و البته همیشه مشتریان خود را نیز دارند. کانکس های ورقی قادر هستند به صورت ساده، گالوانیزه و یا با پوشش‌های داخلی گوناگون تجهیز و نصب گرذند اما در مقابسه، کانکس پانلی که از جنس ساندویچ پانل هستند، نسبت به صوت و حرارت عایق بوده، ماندگاری و دوام بیشتری دارند و طبعاً دیرتر پوسیده و کهنه می شوند اما نسبت به نوع ورقی، قیمت بیشتری دارند.

بیشتر بخوانیم : کانکس دست دوم و انواع آن

مقایسه کانکس های دست دوم با یکدیگر از لحاظ قیمت

با توجه امکانات، ابعاد و تجهیزات و سال ساخت آن ها کاملا متغیر است. هرچه قدر کانکس دست دوم دارای تجهیزات بیشتر باشد و مصالح به کار رفته در ساخت کانکس از کیفیت بالاتری برخوردار باشند، قیمت کانکس دست دوم نیز بالاتر میرود. اما قیمت کانکسی که نیاز به تعمیرات داشته باشد و قدیمی تر باشد پایین تر است.

خرید کانکس دست دوم

با اینکه خرید کالا و سازه های نو بهتر از دست دوم است اما اینجا بحث هزینه نیز مطرح است. برای خرید کانکس های دست دوم ابتدا باید کانکس مورد نظر را با توجه به قیمت کانکس دست دوم و ابعاد و هزینه ای که قرار استبرای خرید کانکس دست دوم کنید،  بیابید و پس از بررسی حضوری از سلامت کانکس اطمینان حاصل کنید.

بهتر است برای خرید کانکس دست دوم از افراد خبره کمک بگیرید. تا در مقابل هزینه ای که برای خرید  کانکس میکنید سازه ای مطمئن و زیبا و سالم خریداری کنید. جهت مشاوره در این مورد میتوانید از کارشناسان مجرب یووا کانکس کمک بگیرید. قبل از خرید نیز قیمت را از چندین فروشنده جویا شوید تا اگر در آینده تصمیم به فروش کانکس داشتید بتوانید با اندکی کاهش آنرا به فروش برسانید.

فروش کانکس دست دوم

اگر شما میخواهید کانکس دست دوم خود را به فروش برسانید بهتر است با تولید کنندگان یا خریداران سازه های دست دوم تماس بگیرید و درخواست مشاوره و کارشناس کنید تا کارشناس قیمت گذار کانکس دست دوم را از نزدیک بازدید کند و با توجه به میزان سالم بودن و ابعاد و تجهیزات کانکس آن را ارزش گذاری کند.

معمولا قیمت فروش کانکس دست دوم  حدود 25 تا 40 درصد  کمتر از قیمت اولیه است. در صورت خرابی تجهیزات یا تاسیسات، هزینه ی تعمیرات نیز از کل مبلغ کسر خواهد شد.  کانکس های دست دوم به خاطر سرعت در تحویل و قیمت مناسب کانکس های دست دوم معمولا روی دست فروشندگان باقی نخواهند ماند.

بیشتر بخوانیم : همه چیز درباره ی کانکس

معایب 

شاید بتوان گفت بزرگترین عیب کانکس دست دوم این است که خریداران دانش تخصصی کافی در مورد کیفیت مصالح و ساخت کانکس ها ندارند. اگر به صورت حضوری از کانکس دیدن کنید از خرابی های آن مطلع خواهید شد. به طور مثال اگر درب و پنجره ها نیاز به تعویض داشته باشند. که به راحتی  قابل حل شدن است اما ممکن است کانکس دست دوم نیاز به تعمیر اساسی داشته باشد.

و مجموع همه ی این هزینه ها از خرید کانکس نو بیشتر شود که در این صورت بهتر است از خرید کانکس دست دوم صرف نظر کنید زیرا نه تنها هزینه های خود را کاهش نداده اید بلکه هزینه های بیشتری برای خود تراشیده اید. گاهی بهتر است کانکس نو با قیمت بالاتری خریداری کنید تا دست دومی خرایداری کنید که نیاز به تعمیرات زیاد دارد زیرا گاهی قیمت کانکس دست دوم به هیچ وجه با امکانات و تجهیزات آن کانکس متناسب نیست.

مزایا

یکی از مهم ترین دلایلی که این کانکس طرفدار دارد و خریداری می شود صرفه جوبی در هزینه نسبت به کانکس نو می باشد. با خرید کانکس دست دوم می توان با هزینه کمتری به هدقف خود برسید و کانکس خریداری کنید.

از دیگر مزایایی که کانکس دست دوم دارد این است که تحویل انی دارد. برای کسانی که عجله دارند و تحویل فوری می خواهند می تواند انتخاب خوبی باشد. سفارش کانکس ساخت و تحویل ان هزینه و زمان بیشتری می برد.

یووا کانکس با 14 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید  فروش انواع کانکس ، کانکس کاروان، ساختمان پیش ساخته پانلی، کانکس کارگاهی، کانکس فروشگاهی، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس عابر بانک،  کانکس دو طبقه، کانکس دفاتر فروش، کانکس مسکونی و ویلایی، کانکس بازیافتی و … در خرید و فروش انواع کانکس با کادر مجرب به شما کمک خواهد کرد.

طراحی سایت در کرج

سوالات متداول در باره کانکس دست دوم

آیا یووا کانکس همه ابعاد کانکس دست دوم را موجود دارد؟

خیر، کانکس دست دوم به علت آنکه تولید نمی شود همیشه موجود نیست. بستگی به این دارد که چه ابعادی موجود باشد اما همواره این موجودی قابل تغییر است. یعنی تعدادی فروخته شده و جایگزین آن تعدادی خریداری می شوند .بهترین راه برای کسب اطلاع دقیق در این مورد تماس تلفنی با کارشناسان فروش می باشد.