Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس ویلایی 36 متری (1)

 کانکس ویلایی 36 متری

از دیگر تولیدات شرکت کانکس یووا که خریداران بسیار زیادی دارد کانکس ویلایی 36 متری می باشد. که این سازه با توجه به ابعاد کوچک خود دارای امکانات خاص خود بوده که در طرح های بسیار متفاوت طراحی و تولید می گردد. در این مقاله کانکس ما به طور کامل این سازه را شرح می دهیم.

انواع کانکس ویلایی 36 متری

این نوع کانکس دارای انواع مختلفی بوده که آنها را توضیح می دهیم.

  • اجرا در محل
  • سایدینگ
  • گالوانیزه
  • دوبلکس
  • چوبی
  • دو قلو
  • پانلی

بیشتر بخوانیم : همه چیز درباره خرید کانکس

کانکس ویلایی 36 متری

قیمت کانکس ویلایی این کانکس با توجه به نوع متریال مصرفی متغیر بوده و طبق نوع ساخت آن به صورت یک طبقه یا دو طبقه قیمت گذاری می گردد.

قیمت  36 متری سایدینگ

این کانکس که به آن کانکس کلبه ای نیز گفته می شود از سازه های بسیار مقاوم بوده و دارای زیبای و دوام خاص خود می باشد. و به صورت طرح کلبه ساخته می گردد نمای خارجی این کانکس از سایدینگ طرح کانادایی ار نوع فلزی استاتیک بوده و پایه قیمت این کانکس به ازا هر متر مربع 2/400/000 به بالا می باشد.

قیمت 36 متری پانلی

از مقاوم ترین و عایق ترین کانکس های ویلایی، این سازه می باشد که دیواره های داخلی و خارجی آن از ساندویچ پانل بوده که در بسیاری موارد جهت زیبای آن در نمای داخلی از دیوارپوش و جهت نمای خارجی از ترموود استفاده می گردد. پیشنهاد ما جهت ساخت ویلای پیش ساخته استفاده از ساندویچ پانل می باشد و قیمت آن به ازا هر متر مربع 2/800/000 میلیون تومان می باشد.

 

قیمت 36 متری دو طبقه

سوالی که بسیاری از خریداران دارند این می باشد که آیا در کانکس ویلایی دو طبقه قیمت اضافه می گردد یا خیر، پاسخ به این سوال این می باشد که با توجه به افزایش ارتفاع و خرید متریال بیشتر دقیقا قیمت کانکس به صورت دوبرابر محاسبه می گردد و با توجه به نوع جنس مصرفی این کانکس قیمت گذاری می گردد و دوستانی که ابهاماتی در رابطه با قیمت این کانکس دارند با ما در تماس باشند.

قیمت 36 متری اجرا درمحل

با توجه به اینکه بیشتر متقاضیان کانکس این شرایط را دارند که ملکشان در محلی قرار گرفته است. که نمی توان کانکس را ساخته شده حمل و نقل کرد در همچین شرایطی میبایست سازه از سیستم کانکس اجرا در محل استفاده کرد که کلیه متریال، ابزار ها، قطعات و اجناس که نیاز است به محل ساخت ارسال شود و طی انجام عملیات پروژه ساخته شود و محصول مورد نظر طی بازه زمانی که از پیش به خریدار محترم اعلام شده است تحویل می گردد. نا گفته نماند که قیمت این کانکس به دلیل ارسال متریال و ساخت آن در محل حدود 20% افزایش می خورد.

بیشتر بخوانیم : قیمت کانکس ویلایی

قیمت کانکس ویلایی 36 متری چوبی

از حرفه ایی ترین محصولات تولید ما کانکس ویلایی نمار ترموود می باشد. زیبایی خاص، استحکام بالا، استفاده از پروفیل های قوی در اسکلت این سازه باعث شده است که این کانکس دارای قیمت بالای باشد. و قیمت آن به ازا هر متر مربع 4/000/000 میلیون تومان به بالا می باشد.

طول عمر کانکس ویلایی 36 متری

در رابطه با عمر این کانکس نمی توان زمان دقیقی را اعلام کرد چون نگهداری این سازه دقیقا بستگی به خریداران دارد. اما در کل طول عمر کلیه محصولات شرکت یووا به علت استفاده از اجناس با کیفیت و استاندارد بالای 50 سال بوده و کلیه محصولات تحت پوشش بیمه و خدمات پس از فروش ما به صورت دائمی می باشد.

سوالات متداول کانکس 36 متری

عمر مفید آن چقدر می باشد؟

باید توجه به اینکه شرکت یووا به هیچ عنوان از متریال ضعیف استفاده نکرده و نوع جنس های مصرفی همه از نوع مرغوب و استاندارد می باشد. به طور معمول بالای 30 سال عمر مفید آن می باشد البته بستگی به نگهداری خریدار نیز دارد.

آیا قابلیت جابه جایی دارد؟

بله سازه از نوع پرتابل بوده و هوک بلت های قوی در این سازه کار شده است. در صورت هر گونه سوال در بخش درخواست پیش فاکتور و نظرات در اسرع وقت به کلیه سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

سازه عایق می باشد؟

بله این ویلا کاملا عایق بوده و نوع عایق استفاده شده کاملا استاندارد میباشد.

آیا میتوان ابعاد آنرا بزرگ تر کرد؟

بله با توجه به نوع طراحی ما قابلیت اضافه شدن متراز وجود دارد.

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا.