Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس ویلایی 15 متری (5)

کانکس ویلایی 15متری

کانکس ویلایی 15 متری یا همان کانکس سوئیت ویلایی از تولیدات بسیار مهم بوده و اکثر مشتریان ما جهت تامین یک فضای مناسب اکثرا سفارش این سازه را داشته و با توجه به اینکه در بسیاری از مناطق اجازه ساخت و ساز نمی دهند بهترین گزینه جهت یک خانه کوچک با کلیه امکانات این کانکس می باشد.

در برخی موارد مشتریان درخواست دارند که حتی یک کانتینر 20 فوت را با تغییر کاربری تبدیل به ویلا کرده و از آن بهینه استفاده کنند که با توجه به تجریه ما در امر تولیدات کانکس و ساختمان پیش ساخته پانلی این امر میسر بوده و  می توان یک کانتینر دست دوم را به راحتی در مدت زمان بسیار کوتاه تبدیل به یک سازه مسکونی کرد و از آن استفاده نمود.

 

انواع کانکس ویلایی 15 متری

کانکس ویلایی 15 متری با توجه به ساختار خود دارای چند تیپ اصلی یوده که به آنها اشاره می گردد.

  • نما ترموود
  • سایدینگ
  • گالوانیزه
  • پانلی

بیشتر بخوانیم : قیمت کانکس ویلایی

قیمت 15 متری سایدینگ

کانکس ویلایی 15 متری سایدینگ با توجه یه اینکه ابعاد این سازه به نوعی طراحی شده است که دارای کلیه امکانات رفاهی بوده و به آسانی میتوان آنرا با یک جرثقیل حمل کرد 39/000/000تومان می باشد.

 

قیمت 15 متری نما ترموود

این سازه ویلایی با توجه به نمای خاص و اینکه برای نمای داخلی این کانکس از لمبه چوبی استفاده می گردد. و نسبت به کانکس های دیگر از متریال بسیار  مرغوب استفاده می گردد 55/000/000 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

 

قیمت 15 متری پانلی

این سازه با توجه به شرایط آب و هوایی بسیار خاص در مناطقی برودت هوا بسیار بالا بوده و یا از لحاظ رطوبت مانند استان های مازندارن و گیلان دارای شرجی بسیار بالا می باشد از این کانکس میبایست استفاده کرده و قیمت کانکس 15 متری پانلی  50/000/000 میلیون تومان می باشد.

بیشتر بخوانیم : قیمت کانکس دست دوم

امکانات رفاهی کانکس ویلایی 15 متری

این کانکس ویلایی با این متراژ دارای یک سری امکانات داخلی بوده اعم از سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه بوده که جهت استفاده از فضا اکثرا سرویس بهداشتی و حمام در یک کابین لحاظ می شوند. تعدادی از مشتریان در بعضی مواقع این کانکس را مبله با کلیه امکانات داخلی خواستار هستند که این موارد نیز به قیمت اصلی کانکس ویلایی اضافه می گردد.

 

ویژگی های کانکس ویلایی 15 متری

این کانکس دارای یک سری ویژگی های خاص می باشد که آن ها را نام می بریم.

  • استفاده به عنوان سوئیت جهت اجاره به گردشگران و مسافران نوروزی.
  • ارسال این کانکس به اقصی نقاط ایران در مدت زمان بسیار کوتاه.
  • قیمت بسیار مناسب جهت ساخت.
  • عایق صوت و حرارات بالا.

با توجه به توضیحات بالا می توان از این کانکس برای مصارف گوناگونی استفاده کرد. و متراژ استاندارد این سازه باعث می گردد. حتی به عنوان خوابگاه در پیست های اسکی، کوه، مراکز تفرحی به برای کسانی که نیاز به یک درآمد خوب دارند جهت اجاره استفاده نمود. جهت سفارش این محصول با ما در تماس باشید.

کانکس و ساختمانه ای پیش ساخته یووا.