Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

قیمت کانکس کارگاهی

قیمت کانکس کارگاهی

قیمت کانکس کارگری یا کانکس کارگاهی هم در وهله اول به عواملی مانند انواع کانکس پیش ساخته به ابعاد، نوع متریال و مصالح ساختمانی استفاده شده و دسته آخر هم قیمت کانکس کارگاهی به نوع کاربری بستگی دارد.

در نظر داشته باشید که سازه کانکس کارگاهی پیش ساخته هم در صورتی که ابعاد مختلفی ساخته شود، به طور حتم قیمت ها را هم دستخوش تغییر قرار می‌گیرند.

قیمت کانکس کارگاهی ارزان که برای کیوسک کارگاهی (کانکس کارگری) مدل سنگین در طرح های عمرانی – ساختمانی و مدل سبک آن در پروژه های راهداری، معدنی، پتروشیمی و … به کار گرفته می‌شود.

قیمت کانکس دوازده متری

قیمت کانکس کارگاهی : این سازه با ظاهری ساده مناسب برای کارگاه های ساختمانی و عمرانی کوتاه مدت بوده که بتوانند با حداقل هزینه کارگاه خود را تجهیز کنند.

این کانکس ها انواع گوناگونی دارد

  • ساندویچ پانل
  • دست دوم
  • سنگین
  • سبک

کانکس کارگاهی چیست؟

استفاده از کانکس های کارگاهی و کارگری دو دلیل دارد. اول دور بودن پروژه از محل زندگی و برای اسکان نیروی کار پروژه است.برای مثال پروژه های عمرانی و ساختمانی، و یا پروژه هایی که خارج از شهر قرار دارند. و یا ساخت و ساز برج و ساختمان های پیشرفته است. دیگر استفاده این کانکس های کارگاهی این است که به عنوان دفتر مهندسین و ناظرین و یا محل استراحت پرسنل از ان استفاده می شود.

مزایای کانکس کارگاهی

سرعت در تجهیز: به این دلیل که پیش ساخته است سرعت تجهیز کارگاه با کانکس بسیار بالاتر بوده خصوصا در فصول سرد سال که عملیات ساختمان سازی به کندی پیش می رود.
کاهش هزینه ها: کاهش هزینه های دسمتزد برای ساخت سازه های سنتی و هم قابلیت فروش در اتمام پروژه به عنوان دست دوم باعث می شود استفاده از کانکس کارگاهی مقرون بصرفه باشد.
ضد زلزله: از دیگر مزایای استفاده از کانکس کارگاهی مقاومت آن در برابر زلزله و حوادث طبیعی است.

معایب کانکس کارگاهی

  1. تعداد طبقات محدود
  2. نداشتن سیستم نظارتی از سوی نظام‌مهندسی
  3. عمر محدود

کاربرد کانکس کارگاهی

از مهم ترین کاربرد های کانکس کارگاهی دفاتر مهندسین ، پیمانکار ، اتاق اسکان کارگران و دفتر مهندس ناظر می باشد و اکثر کانکس کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. در پروژه های بزرگ تر امکان دارد نوع و تعداد آن ها بیشتر و مواردی مانند کانکس نگهبانی یا مدیر پروژه ، سرپرست کارگاه و کارفرما نیز در محل وجود داشته باشد.

کانکس کارگاهی دست دوم

افراد کانکس های کارگاهی را سفارش می دهند تحویل می گیرند و در پروژه خود از ان استفاده می کنند. اما پس از اتمام کار دیگر نیازی به این کانکس ها ندارند و تصمیم به فروش کانکس خود می گیرند. بین خریداران و مصرف کنندگان سازه بازار خرید و فروش کانکس دست دوم خوب است . زیرا برخی افراد از همان ابتدا ب دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه  تصمیم به خرید کانکس دست دوم برای پروژه خود می گیرند. البته کانکس دست دوم هم شاید نیاز به تعمیرات و بازسازی داشته باشد و صد در صد کیفیت کانکس نو را ندارد . این مسئله به کارخانه ای که برای سفارش کانکس انتخاب کردین هم بر می گردد.

خرید کانکس کارگاهی

شما در شرکت یووا کانکس می‌توانید به راحتی خرید کانکس کارگاهی خود را انجام دهید. شما می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما به تمامی سؤالات شما پاسخ دهند. در صورتی‌ که قیمت کانکس کارگاهی روی سایت موجود نیست با ما تماس حاصل فرمائید و از آخرین قیمت‌ها مطلع شوید.

اموزش پکیج در کرج

مراحل خرید

  1. نقشه کرسی‌چینی و بسترسازی محل قرارگیری کانکس کارگاهی برایتان ارسال می‌شود.
  2. در صورت خاص بودن سفارش ،کانکس کارگاهی توسط  نقشه اتوکد طراحی می شود
  3. سازه‌ها و مشخصات کانکس کارگاهی را ببینید و تصمیم نهایی خود را بگیرید.
  4. با ما تماس بگیرید و پس از هماهنگی به مجموعه ما تشریف بیایید.
  5. پس از اعلام موافقت متخصصین ما شروع به ساخت می‌کنند.