Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

4444

قیمت کانکس ویلایی دوبلکس

قیمت کانکس ویلایی دوبلکس

کانکس (Container)، یک واحد ساختمانی است که از یک کانتینر حمل و نقل بزرگ ساخته شده است. این واحد ساختمانی دارای امکانات مختلفی است که می‌تواند بسته به نیاز و مقصد استفاده، تغییر کند. اتاقک هایی که پیش ساخته هستند را کانکس مینامند که از دلایل مهم برای استفاده از ان ها حمل و جا به جایی آن می باشد. از کانکس ها در اکثر مواقع در مکان هایی که امکان ساخت و ساز در آن جا دشوار و یا حتی غیر ممکن می باشد مورد استفاده قرار داده می شود. اجزای اصلی در ساخت کانکس شامل دیوارهای پیش ساخته، ورق گالوانیزه و پروفیل است.کانکس ها از ابعاد های مختلفی برخوردار هستند و در دو مدل چرخدار و ثابت ساخته می شوند که برای کارهای مختلف به تولید می رسند.

بخش های مختلف از شرکت یا کارخانه امروزه با کانکس راه اندازی می شود. از دلایل استفاده از کانکس ها می توان صرفه جویی در زمان و هزینه را نام برد. زیرا در زمان هایی که نیاز فوری به مکانی جهت استقرار داریم، بهترین عملکرد ساخت سریع کانکس می باشد. از مقایسه ها و برآورد هزینه های تولید کانکس با ساندویج پانل و تولید ساختمان سنتی دریافیتم که تولید و استفاده از کانکس مقرون به صرفه تر می باشد.

در دنیای امروز قسمت های یک کارخانه یا شرکت با کانکس راه اندازی می گردد. با توجه به مقاومت خوب و طرح های نوین در آینده نه چندان دور، کانکس ها جایگزین ساختمان های سنتی خواهند شد.

از انواع کانکس ها کانکس ویلایی دوبلکس میباشد که در زیر امکانات این کانکس هارا شرح داده ایم :

امکانات کانکس های ویلایی

کانکسهای ویلایی از تمامی امکانات یک خانه مسکونی دارا می باشد که این امکانات مانند: سرویس بهداشتی و حمام ، اتاق پذیرایی و اتاق های خواب به همراه کمد دیواری ، آشپز خانه با کابینت مجهز شده با سینک ، گاز ، هود و آبگرمکن ، نهارخوری و اتاق پذیرایی و همچنین پنجره های مناسب می باشد.بعضی از امکانات کانکس عبارتند از:

  1. فضای زندگی: برای استفاده به عنوان خانه کوچک، دفتر کار، کیوسک فروشگاهی و غیره، کانکسها می‌توانند به طور کامل مجهز به فضای زندگی شامل اتاق خواب، حمام، آشپزخانه و فضای نشیمن باشند.
  2. امنیت: برای استفاده به عنوان انبار، دفتر، و یا محل کار، کانکسها می‌توانند به طور کامل مجهز به سیستم‌های امنیتی، مانند درب‌های فولادی، قفل‌های محکم و سیستم‌های نظارت تصویری باشند.
  3. تهویه مطبوع: برای استفاده در مناطق گرم و سرد، کانکسها می‌توانند به طور کامل مجهز به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی باشند.
  4. امکانات برقی: برای استفاده به عنوان دفتر، کارگاه، و یا محل کار، کانکسها می‌توانند به طور کامل مجهز به سیستم‌های برقی، مانند ژنراتورهای برق، سیستم‌های روشنایی، و پریزهای برقی باشند.
  5. حمل و نقل: به عنوان یک واحد ساختمانی قابل حمل، کانکسها می‌توانند به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل شوند.
  6. محیط زیست: برای استفاده به عنوان ساختمان زیست محیطی، کانکسها می‌توانند به طور کامل مجهز به سیستم‌های خورشیدی، سیستم‌های جمع آوری آب باران، و سیستم‌های بازیافت زباله باشند.

قیمت کانکس ویلایی دوبلکس

یوواکو شرکتی است که در انواع قیمت کانکس ویلایی دوبلکس فعالیت دارد و شما میتوانید انواع سفارش های خود را به یواکو بسپارید و اطمینان داشته باشید که با بهترین قیمت بهترین کیفیت را دریافت میکنید.
برای استعلام قیمت های انواع کانکس با کارشناسان ما در تماس باشید تا بتوانید با مشاوره بهترین قیمت کانکس ویلایی دوبلکس خود را تهیه نمایید.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *