Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

گالری کانکس چرخدار (14)

گالری کانکس چرخدار

کانکس چرخدار

گالری کانکس چرخدار

مزیت استفاده از کانکس چرخدار

در خصوص مزایای استفاده از کانکس های چرخدار نیاز می باشد بدانید این اتاقک ها مقاوم در برابر زلزله هستند و نیاز به فونداسیون ندارند. همچنین به علت اینکه به صورت انبوه در کارخانه ها تولید می گردد، ساخت آنها بسیار سریع و مقرون به صرفه است. از دیگر مزیت انواع کانکس ها می توان به قابلیت فروش مجددا آن اشاره کرد به طوری که در بناهای سنتی خرید و فروش وابسته به زمین محل ساخت می باشد اما در خرید و فروش کانکس این امر وجود ندارد. باید اگاه باشید در حال حاضر کانکس متحرک در تولیدی ها به صورت کاملا مدرن و زیبا ساخته شده و با وجود مواد اولیه بسیار مرغوبی که در تولید آنها کاربرد دارد استفاده از آن موجب پایین امدن هزینه انرژی می گردد.

کاربرد کانکس چرخدار

با توجه به قابلیت هایی که کانکس های چرخدار دارند دیده می شود که از آن استفاده های زیادی شده به طوری که یکی از مهمترین کاربردهای آن به عنوان کانکس متحرک کارگاهی می باشد. از این کانکس در محیط های کارگاهی عمرانی استفاده می شود زیرا کارکنان در تمام طول پروژه نیاز به جابجایی اتاقک خواهند داشت که بهتر است از کانکس متحرک مورد استفاده قرار داده شود ابعاد به کار رفته در این کانکس معمولا ۶.۲۴ بوده و به ندرت در ابعاد بزرگتر به تولید می رسد. کانکس متحرک همچنین در مسیرهای جاده ای به عنوان کانکس پلیس استفاده می شود به طوری که استفاده از آن در ایام پر سفر سال به خصوص تعطیلات عید کاربرد زیادی دارد.

زمانی که از این نوع کانکس استفاده می گردد به راحتی می‌ توان کانکس را در هر مکانی قرار داد. جالب است بدانید کانکس پلیس از نظر ظاهری کمی تفاوت داشته به طوری که دارای شکل و رنگ مخصوص به اماکن ویژه پلیس می باشد، تا مسافران قادر هستند حضور پلیس را از دور متوجه گردند.

طراحی سایت در کرج