Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس فست فود

کانکس فست فود

کانکس فست فود سازه ایی می باشد که اکثرا آن را در محیط های توریستی، نمایشگاه ها، پارک ها که دارای پتانسیل قوی برای فروش فست فود می باشند جهت اشتغال زایی از آن استفاده می گردد.

این کانکس فست فود دارای تیپ های مختلفی است. که نمای خارجی آن تاثیر بسیاری در قیممت آن داشته و همین امر باعث گردیده است که قیمت آن نسبت سازه های دیگر متفاوت باشد.

انواع کانکس فست فود

سازه فوق در طرح کلی به دو دسته کلی کانکس فست فود ثابت و نوع سیار طراحی و تولید می گردد. که در نوع سیار ابعاد و اندازه کانکس نسبت به نوع ثابت بسیار کوچک تر می باشد.
نوع سیار آن به یک خودرو کشنده وصل می شود، دارای محور هایی است که چرخدارند و توسط یک مال بند که به خودرو متصل می شود می توان محل قرار گیری آن ها را تعویض کرد. نوع سیار ان معمولا ابعاد کوچکی دارد اما در نوع ثابت معمولا ابعاد بزرگ تر و امکانات بیشتری دارد.  کانکس های دیگری هم قابل سفارش هستند که کاربری شبیه به این کانکس دارند. از جمله کانکس کافی شاپ، کانکس آشپزخانه، کانکس کترینگ سیار، کانکس غذا خوری

مشخصات فنی

شاسی کانکس از تیر آهن نمره 14 به صورت دور کلاف بوده است. و نمای خارجی کانکس از ورق کامپوزیت و یا ترموود یا بصورت تلفیقی و نمای داخلی از کناف و یا از دیوارپوش های روکشدار یا برند آذران پلاستیک با اجرای کابینت از نوع تمام MDF با سینک اخوان دولگنه با شیر آلات درجه یک استاندارد ایرانی و کف از نوع سرامیک درجه یک به همراه ملات ماسه و سیمان با قرنیر پیرامون کف به همراه درب اتوماتیک با درب موتور دانکر می باشد.

در نوع سیار با توجه به استاندارهای وزارت بهداشت می بایست حتما نمای داخلی و خارجی کانکس از ورق های استیل 304 از نوع مات و کف از ورق های آجدار آلومینیومی استفاده گردد. به دلیل اصول بهداشتی برای استفاده مواد غذایی خاص می توان دیوار های داخل کانکس را استیل در نظر گرفت.

امکانات

  1. کابینت و کانتر جهت فروش
  2. کرکره برقی
  3. یخچال 
  4. گرین
  5. گاز

مجوز کانکس فست فود

یکی از سوالات متداولی که بسیاری از خریداران در تماس هایشان از دفتر یوواکو در خصوص کانکس فست فود می پرسند ، مورد پروانه کسب یا همان مجوز استفاده از این کانکس ها در فضای شهری می باشد. در جواب این سوال باید گفت که این امر بستگی به محل استفاده از این کانکس دارد. زیرا شما باید زمانی که در یک محل که قصد نصب سازه را دارید، مانند یک منطقه توریستی، باید به سازمان مربوط به آن منطقه جهت اجاره آن فضا به صورت ماهانه یا سالانه هزینه پرداخت کنید.