Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

قیمت کانکس ویلایی دست دوم

قیمت کانکس ویلایی دست دوم

قیمت کانکس ویلایی دست دوم در تهران و در سطح کشور بستگی به یکسری عوامل خاص داشته. که این عوامل بسیار در قیمت این سازه تاثیر داشته و حتی مصالح به کار رفته و سال تولید نیز میتواند در قیمت اثرگذاری خاصی داشته باشد.

محاسبه قیمت کانکس دست دوم

از مهمترین سوالات درباره کانکس  دست دوم میباشد نحوه ارزش گذاری یا همان آنالیز قیمت آن میباشد که در پاسخ باید گفت در شرایطی که سازه از سلامت برخودار باشد باید با یک تاورانس قیمت حدود 30% قیمت زیر قیمت اصلی آنرا خرید کرد، حتی در زمانی که صاحب یک ویلای دست دوم قصد فروش آنرا دارد ابتدا باید قیمت بروز آن سازه مشخص و سپس نسبت به فروش آن اقدام نماید.

خرید کانکس ویلایی دست دوم

جهت خرید کانکس ویلایی دست دوم ابتدا با یک کارشناس از مجموعه ما مشورت و پس از جلسه حضوری جهت بازدید از سازه فوق اقدام نموده و پس از نهایی شدن قیمت آن خرید آن انجام میگیرد. حتما قبل از خرید کانکس ویلای دست دوم باید موارد زیر مورد فوق رعایت گردد. زمان ساخت، شرکت سازنده، نوع متریال مصرفی، نوع پروفیل و حتی نوع سیم کشی نیز بازبینی گردد.

قیمت کانکس ویلایی 60متری دست دوم

برای محاسبه قیمت کانکس ویلایی 60 متری دست دوم باید ابتدا توجه داشت که چه امکاناتی را دارا میباشد. کمد دیواری، آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس و حمام، اگر یک سازه دارای این امکانات باشد قمیت آن حدود هر متر مربع 3.000.000 تومان بوده و در بعضی مواقع یک سازه فقط دارای سالن با اماکانات آشپزخانه و سرویس بوده که قیمت این سازه نسبتا ارزانتر میباشد.

بطور مثال کانکس ویلایی دست دوم 50 متری پانلی که حدود پنج سال از مصرف آن میگذرد قیمتی حدود متری 3.800.000 تومان داشته و برای یک کانکس  دست دوم 30 متری سایدینگ این قیمت حدود متر مربعی 2.500.000 تومان میباشد.بطور کلی جهت قیمت گذاری برای ابعاد های فوق نسبت به یک سازه نو حدود 35% ارزانتر قیمت گذاری میگردد.

سوالات متداول جهت خرید کانکس دست دوم

آیا خرید کانکس دست دوم مناسب می باشد؟

در پاسخ این سوال مهم باید گفت توصیه ما به کلیه مشتریان و خریداران خرید کانکس ویلایی نو بوده و به علت اینکه ما هیچ اطلاعی از نوع تولید و مصالح مصرفی آن در دست نداریم نمیدانیم که آیا سازه فوق از سلامت کامل برخودار میباشد یا خیر. البته باید گفت که اکثر خریدران بیشتر از آن کانکس استفاده کرده و کمتر به فکر فروش میباشند و حتما خریدار محترم جهت خرید با ما در تماس و از مشاوران جهت خرید مشورتهای لازم را داشته باشد.

آیا میتوان دیزاین کانکس دست دوم را تغییر داد؟

باید گفت در خانه های پیش ساخته و کانکس ما هیچ گونه محدودیتی نسبت به تغییرات متراژ و نمای داخلی نداشته و میتوان پس از خرید این سازه نسبت به بازسازی آن کامل اقدام نمود.

برای خرید کانکس ویلایی دست دوم باید چه کرد؟

برای خرید یک کانکس ویلایی مناسب حتما قبل از هر کاری نسبت به این سازه ها تحقیقات کاملی داشته. و پس از تکمیل شدن اطلاعات با مشاوران ما تماس بگیرید.

آیا خرید کانکس ویلایی دست دوم توصیه می شود؟

این کاملا به نیاز و شرایط خرید شما بستگی دارد. ما ویلای پیش ساخته نو و سفارشی را به شما پیشنهاد می کنیم اما در این مسائل بحث هزینه ها نیز مطرح می باشد و خب قیمت کانکس ویلایی دست دوم در تهران کمک بسزایی در کم کردن هزینه ها می کند. و این مهم ترین آیتمی می باشد که باعث شده خریدار به این سمت کشانده شود. در بسیاری از موارد نیز این راه حل کارگشا واقع شده اما در مواردی هم محدودیت هایی ایجاد می کند. برای مثال شاید ما یک ویلای پیش ساخته با سه اتاق خواب و یک پلان اختصاصی بخواهیم.  اما در مواردی که به عنوان دست دوم پیدا می کنیم این آیتم ها را نداشته باشد و از این لحاظ با محدودیت روبرو خواهید شد.

 حدود قیمت کانکس به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. اگر زنگ زدگی، ساییدگی و خوردگی قابل توجهی داشته باشد از استحکام کانکس می کاهد.
  2. اگر کانکس مورد نظر متراژ بالایی داشته باشد جدا سازی و حمل ان هزینه بسیار بالایی دارد
  3. سیم کشی دچار پوسیدگی نباشد و در سیم کشی داخلی داکت جدا داشته باشد.
  4. حشرات در کانکس وجود نداشته باشند خصوصا در سازه های چوبی
  5. کیفیت کانکس، دیوار ها، کف، سقف و …
  6. سالم بودن شکاف و درز ها
  7. سال ساخت کانکس