Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

قیمت کانکس ویلایی

قیمت کانکس ویلایی

قیمت یک کانکس ویلایی پیش ساخته همواره به مواردی بستگی دارد که می تواند بسیار مهم بوده و قیمت این سازه را مشخص نماید. این آیتم ها برای اطلاع دقیق به مشتریان ارائه شده تا بتوانند از قیمت سازه درخواستی خود اطلاعات کاملی را داشته باشند.

خرید کانکس ویلایی

معمولا در امر خرید کانکس ویلایی مشتریان سوالات زیادی دارند که به آنها پاسخ می دهیم و بسیار مهم می باشند.

– آیا ساخت کانکس ویلایی ارزانتر از یک ساختمان سنتی می باشد؟ در پاسخ بله چون هزینه های جانبی ساخت و ساز سنتی بسیار بالا می باشد.
– آیا برای ساخت این سازه میبایست مجوز صادر گردد؟ در پاسخ بهتر است حتما قبل از خرید با اداره مربوطه مشورت کنید.
– عمر این سازه چقدر بوده و آیا نسبت به ساختمان های سنتی مقاوم می باشد؟ در پاسخ بله بسیار مقاوم بوده و اگر از آن صحیح استفاده گردد عمر بسیار بالایی دارند.
– آیا می توان کانکس ویلایی را بعد از مدتی جا به جا کرد؟ در پاسخ بله میتوان آنرا جا به جا و حتی پس از مصرف بصورت یک قیمت کانکس ویلایی دست دوم به فروش رساند.

نحوه محاسبه قیمت

برای تعیین قیمت کانکس ویلایی ابتدا میبایست طرح مورد بررسی قرار گیرد و پس از مشخص شدن متراژ و نوع نمای مورد استفاده مهمترین آیتم در قیمت این سازه می باشند.
حتی امکانات رفاهی داخل کانکس و نوع نما و متریال مصرفی در داخل نیز از عوامل مهم در قیمت گذاری این ساختمان پیش ساخته بوده و در قیمت کانکس ویلایی نسبت به سازه های دیگر نسبتا بالا می باشد.

قیمت کانکس ویلایی 80 متری نما چوبی

قیمت کانکس ویلایی 80 متری با دو اتاق خواب، سرویس حمام و سرویس بهداشتی، کابنت تمام mdf ، شیر آلات درجه یک اهرمی، نما ترموود، کف سنگ، نما داخلی لمبه با درب و پنجره upvc در هر متر مربع 3/900/000 تومان میباشد لطفا برای اطلاعات کامل با ما در تماس باشید.

تاسیسات در کانکس های ویلایی

شایان ذکر می باشد که برای تامین آب کانکس ها میتوان در صورت وجود آب شهری و یا حتی چاه عمیق با استفاده از لوله کشی  و تاسیسات مناسب جهت تامین آب این نوع سازه ها اقدام کرد و در صورت عدم وجود و یا نزدیک نبودن به آب شهری و چاه استفاده از منابع پلی اتیلن قادر است نقش موثری در سامانه تامین آب سالم در نقاط استقرار سازه ها ایفا نمایند.

سامانه سیم کشی و تامین برق نیز بنابر وجود منابع تامین برق مشمول همین قاعده هستند و در صورت نبود و یا عدم کسب مجوز لازم برای بهره برداری از برق شهری، میتوان از طریق موتورهای مولد برق  و دیزل ژنراتورهای بزرگتر  برق مورد استفاده در کانکس ها را تامین نمود.

سوالات متداول

کانکس ویلایی برای چه کسانی مناسب می باشد؟

این سازه برای کسانی مناسب می باشد که از لحاظ زمانی در امر ساخت تعجیل داشته و زمان برای آن ها فاکتور بسیار مهم بوده و یا در باغ یا زمین مورد نظر اجازه ساخت و ساز سنتی داده نمی شود.

آیا کانکس ویلایی را بعدا می توان فروخت؟

بله با توجه به اینکه شرکت یووا از مواد و اجناس استاندارد و با کیفیت استفاده می نماید. در هر زمان میتوان آنرا در قالب کانکس ویلایی دست دوم آگهی و به فروش برسانیم.

انواع کانکس ویلایی

کانکس ویلایی اماده

این نوع کانکس به شکل پیش ساخته می باشد و آماده در کارخانه موجود می باشد. و برای حمل به محل مورد نظر اماده است. مشتری پس از بازدید می تواند در عرض یک روز  ان را خریداری کند به ملک خود منتقل و نصب کند. این سازه های پیش ساخته  حداکثرمی تواند دارای ابعاد 40 متر مربع باشد. و اگر در ابعاد بزرگتر سفارش داده شود می بایست به صورت دوقلو یا چندقلو ساخته شود و سپس به یکدیگر وصل شوند. 

کانکس ویلایی ساخت در محل

برای ساخت این نوع از کانکس بین 1 ماه تا یک ماه و نیم زمان لازم است. به این شکل می باشد که تمام ابزار ها و مصالح مورد نیاز برای ساخت کانکس به ملک مشتری فرستاده می شود. و در همان محل ساخته شده که دیگر نیازی به حمل و نقل کانکس از کارخانه نمی باشد. این نوع برای کسانی مناسب است که ویلایی در ارتفاعات می خواهند و یا شرایط عبور تریلی به محل مورد نظر مقدور نیست.

برای جابجایی کانکس ویلایی به چه چیز هایی نیاز داریم؟

برای جابجایی و تغییر محل کانکس ویلایی تان، شما به دو چیز بسیار مهم نیاز دارید. مهم ترین قسمت آن داشتن یک جرثقیل است که توان مناسبی داشته باشد.  با استفاده از کفی مخصوص جرثقیل می‌تواند کانکس را جابجا کند. مورد دوم، داشتن مجوز حمل ترافیک بوده که باید هنگام گرفتن مجوز دقت کنید تا در مسیر به مشکلی بر نخورد. شایان به ذکر است اگر کانکس ویلایی شما بیش از اندازه بزرگ باشد نمی توانید آن را جابجا کنید. در صورتی هم که وجود داشته باشد به قدری هزینه جابه‌جایی زیاد است که شما به فکر خرید کانکس ویلایی دیگری می‌افتید.

طراحی سایت در کرج

پیشنهاد شما برای خرید کانکس ویلایی چه می باشد؟

پیشنهاد شرکت خرید محصول با کیفیت می باشد چون با توجه به اینکه بسیاری از سازنده ها از متریال تقریبا ضعیف در ساخت استفاده می نمایند توصیه می گردد حتما در زمان خرید مشخصات فنی کانکس را بررسی گردد.

با توجه توضیحات بالا در مقالات بعدی قیمت و نحوه تولید انواع کانکس با متراژ های متغییر در سایت شرکت درج خواهد شد و چنانچه پس از خواندن این مطالب سوالی در رابطه با این سازه برای شما پیش آمد بی صبرانه منتظر تماس و پاسخگویی شما عزیزان می باشیم.